(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİCRAN YARASI YÜREKLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİCRAN YARASI YÜREKLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat mı yordu düşleri, Yorgun olan hayat mı kirli düşlerde, Bilinmez! .......müthiş bir anlatımdı hissederek ve de hissettirerek akıp gitmiş kutlarım sevgiyle..........
“Bazen Bir damla gözyaşı, Bazen de Bir avuç keder birikir yosma gülüşler de…
Hayat yorar düşleri Düşler düşleri eskitir ruhun derinlerinde ki Çoğu düşler mutsuzluğun eseri Ancak mutsuz olan çoğaltır tüm özleyişleri Ruhsal bir açlıkla başlar her mutsuzluk düşüncesi Gıdasıdır mutsuzluğun yenik düşüncelerin leşi ! Aç yaşarsa elbette uzun süren tek yönlü bir sevgi Kura kura kirletir arzu etmeden kendi düşlerini Ve kirlenen düşler son durak da bekler sahibini Son durak !... En çok kirlenen düşlerin buluşma yeri ?!... O durak da tutulur ölümlerin matemi… Ve o durak da ölüm kol gezer türlü türlü yürekleri !...
Hayatın içinden derin bir kesitti Kutluyorum sizi !!!....................
Yorumunuzla pek mutlu ettiniz beni Ne yazsam bilemedim kelimeler kifayetsiz kalır şimdi Varlığınızla beni hep onurlandırsanız ya hani Yazsam sonra kana kana yollasam şiirimi.
Hayat mı yordu düşleri, Yorgun olan hayat mı kirli düşlerde, Bilinmez!
Lakin;
Anlaşılmaz hayat, İsyanlar neticesinde,
Doğru tespitler ve dokunaklı sorgulamalarla kurgulanmış hoş bir eser, bir çırpıda okunuveren ama derin düşüncelere götüren, sorgulayan, düşündüren dizeler... Elinize yüreğinize sağlık...Saygılar...
Hayat mı yordu düşleri,
Yorgun olan hayat mı kirli düşlerde,
Bilinmez!
.......müthiş bir anlatımdı hissederek ve de hissettirerek akıp gitmiş
kutlarım
sevgiyle..........