Sen değil Bozkırlığımdır başıma bela olan Susuzluğum Tenimdeki esmer sancı…
Hep denize doğruydu koşmaların Her sırtını dönüşünde bozkırıma Geride fırtınalar kopardı da Dönüp bakmazdın Görmezdin kopan fırtınaların Gönül toprağımı Nasıl erozyona uğrattığını
Çıplağım Üşüyorum Kim giydirecek şimdi beni?
II.
Harfsiz ve cümlesiz kalmak Bu olsa gerek “Ben de kadınım!” Diyememek ve susmak Yüzümde yürüyen çizgilere Sırıttıkça aynalar
Öp yaramı! Susturduğun yerdeyim...
III.
Şimdi içimden bir güzel Gömmek geçiyor seni En derinine kalbimin Ve olabildiğince sensizliğimle Denizleri bağışlamak sana Akıllara ziyan sözünü Rûmi’nin Düşüre düşüre aklıma “Balığa, denizden başkası azaptır…”
Haydi, Düş denize
IV.
Sen git, omuzlarını da götür giderken, çekinme! Omuzların ki sığınağım, düş evim, bir uzun gece Huzurum ve uykum Eksik olsun! Ben dayarım başımı mısralarıma, uyutur beni Yetimhane ninnisi gibi Git!
Ah ikilem! “Şeytan azapta gerek”
Ama asıl Ben gitmeliyim, geç bile kaldım! Toplayıp dağılan parçalarımı bir bir Sonra bir telaş bir telaş Elveda hazırlığı…
Denizini seveyim senin!
V.
Belki de özrüm Kabahatimden büyük olacak Ama son bir söz daha etmeliyim sana İçimde kaldı Sussam, boğulabilirim! Kusmalıyım Elvedalara yakışmalı Son sözüm:
Affet sevgilim! Yere göğe sığdıramadım seni bir türlü Hata benim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Denizleri Bağışladım Sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Denizleri Bağışladım Sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kayan her yıldız seni bana getiriyor ve herdefasında çok yakınıma aynı anda çok uzaklara bırakıyor..Ruhum üşüyor..Kalemimden kan damlıyor.Her damla ...dedirten çok güzel anlamlı bir şiirdi. Tebrik ederim Saadet hanım...
Deniz... Bilmem ki Şair. Ben, bağışlar mıyım ki onu, balıklara bile... Sana bir öykü anlatmalıyım belki.... Kendini balık sanıp, sevdanın zerresinde boğulanlara dair.
Omuzu bir aşkı ağırlayamayan babayiğit balıkları akvaryum haklar, bana sorarsan. Denizler nesine gerek onların. Denizleri de vermem, gölü de :)
Niye beni söyletiyor ki bu sayfadaki şiirler, böyle deli deli. Peki, sustum.
Tebriklerim, sevgim ve saygım ile Şair'e. Özendiğim bir anlatımdı yine...
Aynur Baş tarafından 4/4/2012 9:56:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Harfsiz ve cümlesiz kalmak Bu olsa gerek “Ben de kadınım!” Diyememek ve susmak Yüzümde yürüyen çizgilere Sırıttıkça aynalar
Öp yaramı! Susturduğun yerdeyim...
Affet sevgilim! Yere göğe sığdıramadım seni bir türlü Hata benim…
sevmek hata ise hangimiz hatasızız sevgili şairem af dilemesi gereken değer bilmeyenlerdir mükemmel yürek sesi tebrik ediyor başarılaru-ının devamını kalben diliyorum sevgilerimle.
Neden sevdi seni yüreğim şimdi anladım. Nerden anladın diyeceksen...
Affet sevgilim! Yere göğe sığdıramadım seni bir türlü Hata benim… işte bu dizelerden. Her zaman karşımdakinde değil kendimde ararım hatayı. Sende ben gibisin arkadaşım. Şiir çok ama çok güzeldi. Yüreğimin sesi olmuş. Sevgilerimle...
Bozkırda yetişen yaban çiçeğinin nemli havasına alışamanın ,deniz gibi günü gününe uymayan yaşantının için de olmamanın verdiği acı.Sen balıksın benim gözümde sana deniz yakışır. Tebrik ederim saygılarımla.
Ama asıl, ben gitmeliyim, geç bile kaldım! Toplayıp dağılan parçalarımı ortalıktan bir bir Belki özrüm kabahatimden büyük olacak ama Son bir söz daha söylemeliyim sana Vedalara yakışır:
Affet sevgilim! Yere göğe sığdıramadım seni Hata benim…
sevgi ve saygıyla