hiddetle oynayan balkı teker teker yolundan çevirmek kulaklardaki avaz kızgın gök gürlemesini sindirmek gri bulutları dağıtıp gökyüzünü masmavi kılmak hep güneşli günleri mi vaat etmektir Aşk…
bir tebessümde dünyanın en mutlusu hissetmek yalnızlık içinde bile kalbin sesini dinlemek tende her buse kadife kanatlı kelebek hep zirvelerde mi olmaktır Aşk…
Kaf Dağı’nı aşıp tek gözlü devi bulmak gökyüzünde Zümrüd-ü Anka olmak dalgın-bir masal tadında yaşamak- her şeyi göze almak mıdır Aşk…
tatlı uykuyu haram bellemek sevgiliye çiçekler dermek kendini hakir görmek bu mudur Aşk…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"her sey iken onun ugruna bir hiç olmaktir sevgilinin huzuru bozulmasin diye susmak gerekirse kan kusmaktir belki askta bahari bulup hep baharda kalanlarda vardir kimbilir
bana sevdanin hiç bahari dûstû...
her seyi gôze alacagim dersin gôzlerine mil çekilir herseye gôgûs gerecegim dersin gôgsûne hançer vurulur ask fedakarliktir dersn sineye çekersin sabredersin bir de bakarsin elde var hiç...
yûreginde yasatirsin sevdasindan kalanlari
bir varmis bir yokmus gerçek bu hocam...
fedakarlik tek tarafli olursa terazinin kefesi tartmaz olur ne akil kalir ne fikir sevende...
kaleminiz daim olsun .Allah a emanet olun.saygilar.
sevgilinin huzuru bozulmasin diye susmak
gerekirse kan kusmaktir
belki askta bahari bulup hep baharda kalanlarda vardir
kimbilir
bana sevdanin hiç bahari dûstû...
her seyi gôze alacagim dersin gôzlerine mil çekilir
herseye gôgûs gerecegim dersin gôgsûne hançer vurulur
ask fedakarliktir dersn sineye çekersin sabredersin
bir de bakarsin elde var hiç...
yûreginde yasatirsin sevdasindan kalanlari
bir varmis bir yokmus gerçek bu hocam...
fedakarlik tek tarafli olursa terazinin kefesi tartmaz olur ne akil kalir ne fikir sevende...
kaleminiz daim olsun .Allah a emanet olun.saygilar.