Şimdi Yüzüme bak Korkma Yalnızca Kıvrımlarımda Çürüyen etlerin Küflü duman kokusunu duyumsa Ve Dinle!
Bil ki Yaşamın Çürümüşlük değildir Kanayan yarası Yaradılışın aksından kaçıp Dirhem Dirhem tükenen aşkın Eriyişidir en kötüsü
Artık Yaşayan Ölü canlar yükselmiyorlar Geç gelen Akşam güneşinin uzun gölgesinde Şehirlerin göğe duvar binalarının arasına Yaşam çukurlarından
Şimdi Düşün Yaşamın soyutunu Titre Sonra İstersen Ama İllaki Tut ellerimden kadın! Birlikte Dokunalım Kendi cehennemimizde katılaşan Gözyaşlarının tuzuna
Kim bilir Belki biz dokundukça arınacaktır yaşam…
Taylan KOÇ
Şiiri güne taşıyan Seçki Kurulu’na ve yorumlarıyla şiire yol arkadaşı olan tüm dostlara teşekkür ederim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşün// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşün// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
".. Yüzüme bak Korkma Yalnızca Kıvrımlarımda Çürüyen etlerin Küflü duman kokusunu duyumsa ... "
Yalın sözcük seçimiyle derinliği yakalayan bir anlatım. imgeler ve betimlemeler kol kola... Belkiler-den bir demet umut gibi düşmüş sayfaya ve güne... Yerini de çok güzel doldurdu şiir.
İllaki Tut ellerimden kadın! Birlikte Dokunalım Kendi cehennemimizde katılaşan Gözyaşlarının tuzuna
Kim bilir Belki biz dokundukça arınacaktır yaşam…
Umutsuz yaşanmıyor hep güzeli umut etmek, hayata sarılmak umudu kaybetmeden,kim bilir belki arzulanan gibi olur yaşam. tebrik ediyorum gün başarılarınız bitimsiz olsun dost yürek,bu arada facemi çaldılar bilginize:( selam saygılarımla.
sevmeyi becerebilirsek...bencillikten arınıp sadece kendimizin olanını değil,başkalarınıda,o zaman dokunuruz hissederiz birbirimizi ve farkına varırız kimsenin kimseden üstün olmadığını.işte o vakit ereriz insan olmanın erdemine,o vakit cehennem bile cennet olur.
tebriklerimi bırakıyorum sayfanıza, yakıştığı yerde eser selamlar
Şimdi Düşün Yaşamın soyutunu Titre Sonra İstersen Ama İllaki Tut ellerimden kadın! Birlikte Dokunalım Kendi cehennemimizde katılaşan Gözyaşlarının tuzuna
Ölüm sürecidir yaşam.. Her şeyin tüketilişi eksilmesidir.. Bir nefesin, bir anın, değer denilen değerlerin.. Eksilirken eksilmektir biraz da kendine...
Orhan Veli'nin dediği gibi;
"YAŞAMAK
Biliyorum, kolay değil yaşamak, Gönül verip türkü söylemek yâr üstüne; Yıldız ışığında dolaşıp geceleri, Gündüzleri gün ışığında ısınmak; Şöyle bir fırsat bulup yarım gün, Yan gelebilmek Çamlıca tepesine... -Bin türlü mavi akar Boğaz'dan- Her şeyi unutabilmek maviler içinde.
Biliyorum, kolay değil yaşamak; Ama işte Bir ölünün hâlâ yatağı sıcak, Birinin saati işliyor kolunda. Yaşamak kolay değil ya kardeşler, Ölmek de kolay değil;
Kolay değil bu dünyadan ayrılmak"
Evet.. Kolay değil hiç yaşam, yaşam ak değil... Hayatın içindendi, sorgulamaktı 'Şiir'. Güzeldi.