(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kıyamet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kıyamet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Müzik ilk dokununca kulaklarıma , şimşek sesleri kıyametin gelişini haber verdi. Denizin kıyameti kopmuş sanki. Silinmez sevgilin sureti.Gözyaşlarınla yeniden yeniden hayallerini böler. Ölmek için erken dersin, ama her seferinde sevgiliyi düşünürken ölürsün. Her aşık bir kez ölür, çarpışırken sevgilinin gözlerinle.. Güzeldi Deniz çok güzel. Şiirlerine ses olmak nefesine çok yakışıyor bilesin.Öksüz koyma şiirlerini ses ol hep kendine .Yüreğine sağlık can kardeş Sevgilerimle adaşım Deniz.
Şiirini ilk dinleyen ben olduğum için okumama ve dinlememe gerek yok oğlum. Bu şiirin bende ayrı bir etki bıraktı. Nedense kendimi buldum içinde. şiir ve seslendirme harikaydı. Yeni şiirlerinde buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle...
Ve hareketsiz.
Ki aşktır ey sevgili!
Ölüm dediğimiz ,
o küçük çarpışma
çok güzel bir şiirdi seslendirme mükemmel kutlarım...