Hırpaladı yaşam Gidilecek bütün yollarımızı Beklemiyor hiç kimse dönüşümüzü Şizen Duralım başladığımız yerde
Yerleştirip nefesimize Aykırı rüzgârları Savuralım Kendimizden öteye Uzağımızdaki Yakınımızdaki korkakları Bakamasınlar bir daha gökyüzüne
Hadi Şizen Kentlerin beton suskusuna gömelim Giysilerinin güvenine saklanan Yaşayan cesetleri Sonra Akla cevap ararız İskambil kâğıtlarından
Olmazsa Yüzümüzün duvarlarına Perçinleyelim Deliliğin dar geçitlerini İnanmayalım artık Toprağın sadakatine
Ve Sadakat Yalnızca aşkın Yeminiyse Sığınalım tenlerimizin gölgesine Ölmeyelim Şizen Şimdi zamanı değil bu intiharın Yaşayalım inadına Kendi cennetimizde baharı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şizen... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şizen... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşam koşulları hırpalasa da, kapatsa da tüm yaşam yollarını, çaresi vardır yeni yollar açmanın, yeni baharlar yaratmanın , tüm zorluklarına, engellerine karşın yaşamın.. Yaşamak inadına, yürümek kendi seçtiği sevda yollarında mutlu ve keyfince. Bu güzel Şiirdi bana bu duyguları aktaran, kendini keyifle okutan. Yine güzeldi şiir, yine doğruydu yazan kalem, dokuyan yürek.. Kutluyorum değerli şair Taylan Bey sizi..
............. Hadi Şizen Kentlerin beton suskusuna gömelim Giysilerinin güvenine saklanan Yaşayan cesetleri Sonra Akla cevap ararız İskambil kâğıtlarından
Olmazsa Yüzümüzün duvarlarına Perçinleyelim Deliliğin dar geçitlerini ....................
- - - şizen/güneşin Kızı çarptı Şiir ..:) güzeldi..tebrikler Şair saygılar selamlar
Ve Sadakat Yalnızca aşkın Yeminiyse Sığınalım tenlerimizin gölgesine Ölmeyelim Şizen Şimdi zamanı değil bu intiharın Yaşayalım inadına Kendi cennetimizde baharı…
TEBRİK EDİYORUM YETKİN KALEMİNİZİ DUYGULARINIZI YİNE KELAMİNİZE ÖZGÜ ÇOK İÇTEN ÇOK GÜZEL DİZELER. BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN DOST YÜREK SAYGIMLA.
"Beklemiyor hiç kimse dönüşümüzü Şizen Duralım başladığımız yerde"
Beklemiyor hiç kimse... Biz bile... Şairin kalemini beğeniyle takip eden bir okuru olarak, her mısraına yürekten katılıp, şiir boyunca uygun adımlarla ilerleyip, kendi cennetimde, baharlara inanmak var şimdi, fakat..... "Hırpaladı yaşam Gidilecek bütün yollarımızı" diyor, şiirin şairi.
Hırpalayan yaşam idiyse, yolların, kulların günahı ne? Şiire muhalefet miyim şimdi. Karşısında mı kaldım yine... Hayır. "Duralım başladığımız yerde" diyorum ben de. İlk baharların, ilk sabahların neşesi mümkün müdür ki. Kaç kere yürür, aynı şevkle, aynı yollarda insan...
Henüz ilk dizelerinde başladım didişmeye ama aynı şeyleri söylediğimi biliyorum kalem ile... "Ölmeyelim Şizen Şimdi zamanı değil bu intiharın Yaşayalım inadına"
Sanırım kıskandım ben, biraz... Bu şiiri ben yazmalıydım. İnsan kalalım çağrısını daha güzel anlatamazdım belki ya, yine de ben yazmalıydım işte :) İmrendiğim nadir şiirlerdendi bu... İtiraf edeyim de, günah ben de kalmasın usta...
E, haliyle; İçten tebriklerimiz ve saygımız ile şair'e, demek zorundayım şimdi. Söylenecek başka söz kalmamış ki bana :( Tebrik ve saygım ile...
Özlenen özgür duygular düşmüş sayfaya.Sanki bir adım uzaklıkta gibi geliyor yaşanacak güzellikler.El ele vermeye ve yola çıkmaya hazır gönül.Bir o canın icabeti kalmış davete. Ne yazsam anlatamıyacağım özünü şiirin.Çok çok güzeldi arkadaşım.Tüm kalbimle kutlarım.
... ... bu şiir de serbest vezin ve ben çok sevdim ... düzgün cesur ve asil bir yürek sesi ... bir okadar da dünyayı ve alemi kurtarmaya çalışan bir şövalye !...
İnsana herşeye rağmen hayatın güzel olduğunu hatırlatan mevsim bahar...
"Bahar, alıp başını gitmelerin mevsimidir. Sebepsiz yere bazen... Önünü ardını hesaplamadan... Hesapsız, kitapsız çekip gitmelerin mevsimidir bahar... Bir bakarsınız kekik kokulu bir nisan sabahı koparıp alıverir sizi hayattan... Çiçek açmış bir kiraz ağacının hayaliyle yollara düşersiniz. Demir alır gönlünüzün limanındaki gemiler açılır gidersiniz... Aradığınız belki yüzülmemiş denizlerdir, belki keşfedilmemiş sevdalar, belki hiç yazılmamış satırlar... Yüzmenin, sevmenin, yazmanın heyecanıyla coşarsınız. Dünyaya sırtınızı dönüp yürürken, o yaşanmamışlıkların izini sürersiniz kuytularda... ve çoğu zaman kendinizle karşılaşırsınız umulmadık bir köşebaşında. Elele tutuşur yürürsünüz içindeki çocukla o'nu büyütmekten korkarak..."
Ne güzel der 'Şiir'. Ölmeyelim. Ölmesin yürekler. Gidelim-gidilsin cennet gibi bahara, yaşasın-yaşansın hırpalayan yıpratan hayatın inadına baharlar, sığınılsın bahar(lar)a...
Bugün okuduğum en iyi-sağlam 'Şiir'lerden biriydi. Güzeldi. Kutlarım 'Şair'.
Yaşam koşulları hırpalasa da, kapatsa da tüm yaşam yollarını, çaresi vardır yeni yollar açmanın, yeni baharlar yaratmanın , tüm zorluklarına, engellerine karşın yaşamın.. Yaşamak inadına, yürümek kendi seçtiği sevda yollarında mutlu ve keyfince. Bu güzel Şiirdi bana bu duyguları aktaran, kendini keyifle okutan. Yine güzeldi şiir, yine doğruydu yazan kalem, dokuyan yürek.. Kutluyorum değerli şair Taylan Bey sizi..