Sanmayın ki sitem ele, benim derdim nefsim ile Nice hata dolu file; günahımın derdindeyim. Tehlikeyi bile bile kapıldım bir azgın sele Geri dönmek zor mesele; "eyvâh"ımın derdindeyim...
Gençliğime ettim güman, derde düçâr oldu gönlüm Boşa geçti onca zaman, keder ile doldu gönlüm Hakikati gördüğüm an, şerre çoktan yoldu gönlüm Nasıl oldum nefse köle; ben "âh"ımın derdindeyim
Uğrasa da ara sıra, şeytan benden geçer sandım Rabbim vermiş akıl iz’an, gözüm düzü seçer sandım Sevap-günah hergün yazan, beyaz sayfa açar sandım Şu deftere bakın hele; "siyah"ımın derdindeyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* DERTLERiN DiLiNDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* DERTLERiN DiLiNDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah sizden razı olsun. İnanın yazdığınız her dizede kendimden birşeyler buluyorum. Özellikle bizlere umut aşılayan, yaşama zevki veren dizelerinizde kendimi buluyorum. Bu şiiri de tıpkı diğer şiirleriniz gibi kendi adıma bir umut kapısı olarak kabul ediyorum.Ayşenin nezdinde bende nasiplenmiş oldum bu enfes nasihatlardan. saygı ve selamlarımla efendim.
Sayfandaki siiri görünce yine gaflet uykusunda oldugumu farrkettim. Oysa bugün berlin'de de rahmetli Muhsin baskan icin programlar tertib edilmisti. Iki-üc satirla yâd etmek aklima gelmedi. Bu bakimdan bir kez daha tebrik ediyorum.
UMUT isine gelince...
En uzun dayanikli umut insanin kendi icinde ki umut oluyor. Disaridan destek takviyeler uzun ömürlü olmuyor. YASAMA ZEVKi, YASAMA GÜCÜ cok önemli. ALLAH yalancida olsa, nefes aldigimiz sürece hepimize YASAMA GÜCÜ versin.
Bu siir de Ayse isimli ABLAMIZIN siirine cevap yorum niteliginde yazildi. Müsadesini aldigimda siirin hikâyesi bölümünde de belirtecegim.
kutluyorum şairi ve kalemini saygılarımla efendim