(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tarih Seni ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tarih Seni ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok uzaklarda berduşun biri evsiz kalıyor, Yaş/sız kalıyor, Gözyaşı olup “Denize” akıyor. Üstünü sözcüklerle örtüyor. Hiçbir insan anlamıyor. - Anlayanlarda çok zalim oluyor bazen.-
Çok beğendim.Yürek sesiniz güzel dökülmüş dizelere.Yazmaya devam ki; biz de okumaktan mahrum kalmayalım.SAYGILAR!
Her mevsim ben seni severken yüreğim üşürdü hiç ısınamadım sevgili der gibi.. Deniz müzik güzel ama sesinle daha güzel olurdu sanki bu şiir.Öksüz mü kalmış nedir bu şiir. Farklı yazıyorsun sen .Yorumun da çok güzel ,seçtiğin müzikler de çok uyumlu.Ama dedim ya sen kendine tembel.. Yüreğine sağlık adaşım. Sevgilerimle.
Her aşk, kendi fırtınasını içinde gizleyen, direnciyle hayata diş geçiren, kimi soluk resimlerin gölgesinde, kimi aynalarda kendini izleyen titrek bir alevdir, son denememde olduğu gibi. :) Bazen, yasak bir öpüşün kollarına düşer, bazen kendi içsel yolculuklarının terkisinde hayatı dörtnala geçer. Her iç çekişimizde kıyametler koparken ve her dudak büzüşümüzde bataklıklarda yüzmek isterken yaslanır gönlümüze... Belki bir sızı, belki de alnımızdaki yazı. Aşk, vazgeçemediğimiz bir arzu... Yürekten tebrik ediyorum...
Yaş/sız kalıyor,
Gözyaşı olup “Denize” akıyor.
Üstünü sözcüklerle örtüyor.
Hiçbir insan anlamıyor.
- Anlayanlarda çok zalim oluyor bazen.-
Çok beğendim.Yürek sesiniz güzel dökülmüş dizelere.Yazmaya devam ki; biz de okumaktan mahrum kalmayalım.SAYGILAR!