(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GURBET ELİ SORUMLULUKLA SANA SORARIZ, AMA DAVET EDER DE VATANIMIZDA SORARIZ, BİL Kİ BİZ DE BURADA SANA YANARIZ, SAYFANA HER GELDİĞİMİZDE EMEĞİNİ, SAYGI İLE ANARIZ.
YÜREĞİNE, EMEĞİNE, DİLİNE , BELİNE, İMANINA KUVVET KARDEŞİM.
Ne acıdır ki oralara gidenler direk 2,sınıf insan olarak görülüyor.. bunu sadece işciler adına söylemiyorum, profösör kimliğiyle giden bir dostumda aynı şeyi söylüyor.. anlamlıydı manidardı dizeler.. kutlarım kalemi saygılarımla..
şairim, yabancı memleketlere gönderilen işçilerin yaşadıkları travmaların ve olumsuz sonuçlarının konu edildiği güzel bir eser yazmış. Gerçek olan bir şey var zaman içinde yaşanan olumsuzlukların maddi karşılığı olamaz. Halbuki ülkemizde iş olsaydı bunarın yaşanmayacağı, şiirde açıkça anlatılmakta. Kaç nesil kaybolacak bilinmez.Allah yardım eylesin.
Gurbeti çekenler bilir ancak. Tıpkı benim gibi. Yaklaşık 30 yıldır gurbet ellerde olan bir kişi olarak çok iyi bilirim acısını. Hoş bir eserdi hocam. Tebriklerimle...
AMA DAVET EDER DE VATANIMIZDA SORARIZ,
BİL Kİ BİZ DE BURADA SANA YANARIZ,
SAYFANA HER GELDİĞİMİZDE EMEĞİNİ,
SAYGI İLE ANARIZ.
YÜREĞİNE, EMEĞİNE, DİLİNE , BELİNE, İMANINA KUVVET KARDEŞİM.
KAL SAĞLICAKLA.
SAYGILARIMLA.