(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN COĞRAFYASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN COĞRAFYASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırımlı Süyümbike Gökoğuz''dan Olcay Hanım Azarbaycan''dan Ahmet Mirza... Aşklar yaşanmıştı ölümsüzce Bu coğrafyada...tebrikler saygılarımla geçmiş olsun diyorum Hasan Öztürk
Avuçlarımda tarihin kanlı izleri Parmaklarımdan gözyaşları damlar Güneşin geldiği yerden gittiği yere doğru Başbuğlar yolculanır Nisan akşamları karanlığında... Dudaklarımda can kırıkları Ana-dolu bu diyar... ***Bu denli açık ve net bir coğrafya kitabı okumadım. Asi ceylan kardeşim.Geçmiş olsun Allah tez günde şifalar versin inşallah.Selamlar
birgün bi köye gitmiştim yemyeşil bayırları vardı. küçücüktüm daha. sonra bir yawru ceylan geldi sekerek. bacağı kanıyordu. anneme bu kadar acı çekerken neden oturup dinlenmiyor diye sordum.annemin cevabı şu olmuştu: sen bir ceylanı öldürmek istiyorsan onu hareketsiz bir şekilde bağla senin onun canına kıymanı beklemeden o kendini imha edecektir. intihar mı edecek demiştim ewet demişti.. onların bedenleri acıyla parçalansada ruhları incinmediği sürece özgür oldukları sürece yaşarlar demişti..
beden rahatsızlığının geçmesi için dua edecem asi ceylanıma.. ruh rahatsızlığından da Rabbim etsin muhafaza..
duam seninle asiceylanım..
sevgilerim yüreğinde öpücüklerim yanaklarında...
A_zz_E tarafından 10/17/2007 12:15:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Türk'ün Coğrafyası..Türk'ün tarihi bu....Türk'ün destanı.... Muhteşem bir şiirdi...Yüreğine sağlık Bacım...Allah sağlık sıhhat versin... Yorum yazman önemli değil...Şiirlerinden mahrum olmayalım yeter.... Kutlarım bu harika şiiri...Selam ve Saygımla...
Allahtan acil şifalar dilerim emre ve sizin için şunu ifade edeyimki ben şahsen burada kendimi bir aile içinde hissediyom demekki arada dengesizler çıkyor Allah onlara akıl fikir versin
Kırımlı Süyümbike Gökoğuz''dan Olcay Hanım Azarbaycan''dan Ahmet Mirza... Aşklar yaşanmıştı ölümsüzce Bu coğrafyada...
Geçmiş olsun sevgili Maral can umarım tez iyileşirsiniz dualarım sizlerle.. Şiir/mi işte Şiir, Şair/mi işte Şair Bilgi bankası işte sevgili Maralım Muhteşemdi kutlarım sevgilerim daima..
ceynan tarafından 10/17/2007 2:17:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Avuçlarımda tarihin kanlı izleri Parmaklarımdan gözyaşları damlar Güneşin geldiği yerden gittiği yere doğru Başbuğlar yolculanır Nisan akşamları karanlığında... Dudaklarımda can kırıkları Ana-dolu bu diyar...
Kırımlı Süyümbike Gökoğuz''dan Olcay Hanım Azarbaycan''dan Ahmet Mirza... Aşklar yaşanmıştı ölümsüzce Bu coğrafyada...
güzel bir şiir meydana gelmiş tebrikler bu arada rahatsızlığınız içinde geçmişler olsun selamlarımla
Dostlar epeyce rahatsızlandım. Önce bana gelen densiz bir mesaj ki, vatandaş keifli vakit geçirmekten bahsediyordu...sonra Emre'nin rahatsızlığı... Kalbim uzun zamandan beri rahatsız ve bir de göz tansiyonum var. Bir süre şiirlerinizi okuyup yorumlayamayacağım bağışlayın beni. Sadece şiir ekleyip çıkacağım sanırım. Bu arada kimde zerre kadar hakkım varsa herkese anasının aksütü gibi helal olsun. Kusurum olduysa bağışlayın. Sevgim daima sizlerle.
Asimaral tarafından 10/17/2007 12:28:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kırımlı Süyümbike
Gökoğuz''dan Olcay Hanım
Azarbaycan''dan Ahmet Mirza...
Aşklar yaşanmıştı ölümsüzce
Bu coğrafyada...tebrikler saygılarımla geçmiş olsun diyorum Hasan Öztürk