solmuş birkaç yaprakta düştü kalemimin sayfalarından
çık salın gençliğim düşüncendeki her fırtınayı as çarmığa
atışmalarında da intiharı düşünen nefesim bir solukta martıların gagasında çığlık koluna giydiği örümcek ağında depreşirken acı hülyaları dokundu ibresi yelkovanın vakitsiz saniyelerine anılarında hep çocukluğunun kimsesizliği iz bıraktı kardan beyaz geleceğine
istanbul semalarının bulanık dantelleri gergeflerin ince ipeklerinde dokundu sorgusuzca soldu renkleri umursamaz insalığın parmaklarında şehrin kıyılarına suskunluk çöktü isyankar bakışların asiliğinde
kirli paslı ayak tozları düştü peşi sıra karacaahmete ecel bu ya bir gün elbet kapına değecek elleri istemesende gitmeyi tamamdır takatin tükendiğinde
cenk eder kılıç kuşanır surların kırık dökük betonları teskeresi iyot kokan havanın tavanına her göz kırpışta adı düşer sultanların imamesi çekilir sözleri us deminde
ve artık yıkanır anıların kıskanç dorukları nisan yağmurlarının bereketinde kız kulesinin merdivenlerinde
ben değmesem de koca şehrin duygularına haremden vapur sesinde uğrar kulaklarıma sessizliği şehrin damıtır köpük köpük acılarımı dalgalarında besteler nihavent makamında şiir yazar nokta nokta yüreğime arnavut kaldırımlarına çiğ düşer tan yerinde bakarım esrarengiz gecenin arka yüzüne bayatlamış bir aşk kokusu gelir her limanın kuzeye bakan yanından ısrarla…
işte yine bir pazar sabahı İstanbulmavileşir kirpiklerimin mahzeni gözlerimde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kirpiklerimin Mahzeni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kirpiklerimin Mahzeni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğin taa içine işleyen dizeleri yazan kalemi bu güne kadar nasıl olmuşta okumamışım diye hayıflandım doğrusu.. yazan kalem hisseden yürek hiç susmasın dileklerimle kutluyorum. saygılarımla.
işte yine bir pazar sabahı İstanbul mavileşir kirpiklerimin mahzeni gözlerimde
inceden dokunmuş kırmızı bir kadife biraz soluk biraz eskimiş ama degerli sultanlara layık bir kumaş nerden aklima geldi bilmem şiir bana başka duygular yaşatti inceden
bayatlamış bir aşk kokusu gelir her limanın kuzeye bakan yanından ısrarla…
Hep taze tutmalı saf temiz duyguları, Baktıkça gözlerinde çözülüp, eksik etmemeli saygıları... Değerli Nurcan hanım, Tebrik ederim.Çok içten duygvulu bir şiirdi. Saygılarımla ...
ben değmesem de koca şehrin duygularına haremden vapur sesinde uğrar kulaklarıma sessizliği şehrin damıtır köpük köpük acılarımı dalgalarında besteler nihavent makamında şiir yazar nokta nokta yüreğime arnavut kaldırımlarına çiğ düşer tan yerinde bakarım esrarengiz gecenin arka yüzüne bayatlamış bir aşk kokusu gelir her limanın kuzeye bakan yanından ısrarla…
işte yine bir pazar sabahı İstanbul mavileşir kirpiklerimin mahzeni gözlerimde
ben değmesem de koca şehrin duygularına haremden vapur sesinde uğrar kulaklarıma sessizliği şehrin damıtır köpük köpük acılarımı dalgalarında besteler nihavent makamında şiir yazar nokta nokta yüreğime arnavut kaldırımlarına çiğ düşer tan yerinde bakarım esrarengiz gecenin arka yüzüne bayatlamış bir aşk kokusu gelir her limanın kuzeye bakan yanından ısrarla…
işte yine bir pazar sabahı İstanbul mavileşir kirpiklerimin mahzeni gözlerimde
duyguların kokuşmuş gerçekleri dile getirdiği harika bir eser daha sunmuş dost kutlar sevgiler sunarım...
Betimlemeleri imgeleri ve anlatım aktarım dize dize harika.. şiir.. ve çok güzel bir şiir okudum sayfanızdan hüzün olsada temada.. kutlarım kalemi saygı ve sevgilerimle..
ben değmesemde koca şehrin duygularına haremden vapur sesinde uğrar kulaklarıma sessizliği şehrin damıtır köpük köpük acılarımı dalgalarında besteler nihavent makamında şiir yazar nokta nokta yüreğime arnavut kaldırımlarına çiğ düşer tan yerinde bakarım esrarengiz gecenin arka yüzüne bayatlamış bir aşk kokusu gelir her limanın kuzeye bakan yanından ısrarla…
güzl yüreğinizde sevgi meşalelesi hep var olsun kıymetli kardeşim anlam dolu güzel şiirini büyük bir hazla okudum tebrik ederim.