(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Amenna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Amenna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelmesin, selamınız, Eksik kalsın kelamınız Dert değil
Lakin Bir yüreğimdeki sızıya Bir de elimdeki kaleme Söz etmeyin yeter
Dökerim ahımı şiirlere Bırakırım evrene
Böyleyse mukadderat Amenna
01.03.2012/Hatice Ak
Şairlerin dostu kalemi kağıdı ve şiirleri gerçek dostu bulmak elbette çok zor, şiirler daha dost insana şairemizi ve dizelerini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Sitem var gibi Kalemine söz eden mi var diyesim geldi? Şairin silahı, sevgisi, daynağı kalemi,duygularıdır Duygularını kalemi anlatır..Kalem yazmadığında duygular öksüz, şair öksüz kalır
Dostum benim kara kalem Yazar derdim kara benim Sevdalara yanarım ben Yazar kalem derdim benim. ....ya kalem olmsaydı .......Kutladım selamlar
Lakin Bir yüreğimdeki sızıya Bir de elimdeki kaleme Söz etmeyin yeter
şair yüreğinden geldiğini yazar farklı bakış açısı farklı yürekle.. farklıdır onun bakışı..ve derileri yüzülmüştür yazdıklarından ötürü.. puan yorum eyvallah..buraya iki puan veren arkadaşım verirken birde nedenlerini yazsaydı ne iyi olurdu..anlamsızlıklar yoruyor bazen..ama bakın iki puanı verenide konuşuyoruz konuşulmak belki istenen.. yürek sesinizi kutluyorum ve katılıyorum sonuna kadar yüreğimdeki sızıya elimdeki kaleme söz etmeyin yeter diyorum bağıra bağıra..Okunası yürek sesinizi canı gönülden kutluyorum ve yürek sesiniz daim olsun diyorum.. saygılarımla..
Öyle bir hayatı yaşar ki şair yerine göre yazması bile yasaktır ve kendini bilmeyen zihniyet kimin için yazdın sorusunu sorarak kaleme en büyük hakaret eder kimide iki puan verir bu mu şiir der geçer okumaz. Mevlana'dan bu şiire Mevlananın en çok sevdiğim şiirini ekleyeceğim.
YÜZDE ISRAR ETME
Yüz ‘de ısrar etme, "Doksan da olur". İnsan dediğinde, "Noksan da olur"... Sakın büyüklenme, "Elde neler var". Bir ben varım deme, "Yoksan da olur". Hatasız Dost Arayan, Dosttan da olur
Mevlana
Şiir yazmak bir yana bırakıp şiir okumak bile erdemli yürek işidir hele hele okuyucu kendinde bir şeyler bulursa ne tatlı bir şiir olur benden çok vardı şiir dostu tebrik ederim.
Sevgi saygı ve selam ile.
Toprağımsın tarafından 3/10/2012 8:18:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gelmesin, selamınız,
Eksik kalsın kelamınız
Dert değil
SİTEMKAR DİZELERDİ..GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUYORUM EMEĞİ..
SELAM VEDE SAYGIMLA..