(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bıçak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bıçak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Bir gün çıkardı belinden bıçağı Yattı başka bıçağın altına Kalkamadı bir daha/kaldı o masa da…”
O “Rahmetli’nin,” Bıçağı gibiydi şiir de; Kesilmeden geçemedi soluğum, Sıtmaya tutturdu beni her okuduğum !… Kesip attı; Başka duyguları, Başka düşünceleri içimden… Şimdi nasıl hatırlayacağım Eski kendimi ben ?!... Ucu girdi bıçağın yüreğime ! Şiir şiir,hece hece Kaldım öyle şiir içinde Dönemedim bir türlü kendime… Bir keskin bıçak , Bir sivri bıçağı alt etmişti Ne nasipsizmiş meğer, O sizin rahmetli !!!...
Orhan Veli tadı aldım ? Teşekkür ediyorum ! Sayenizde güzel duygular donandım !!!!...
Onatça tarafından 3/10/2012 2:18:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
çabuk yıprattı hayat onu bir gün çıkardı belindeki bıçağı yattı başka bıçağın altına kalkamadı bir daha / kaldı o masada şu bizim rahmetli… Cerrahlar umuttu ona yaşama sarılsın diye.. olamamış bu sefer..anlamlı duygu yüklü bir şiir okudum sayfadan.. kutlarım kalemi saygılar..
selamlar