Haydi kapat gözlerini, Hayal et bizim olmayan bir geleceği, Hep böyle el ele, göz göze, İster gerçek gibi, ister rüya, Ne en güzel hayal, Ne de rüya, Gerçeğin yerini tutamaz nasıl olsa...
Alışılır belki, insan nelere alışmaz ki, Minicik mutluluklara, en çok da gözyaşlarına, Tutunmak istenilen her dal kırılmış, Terk edilen yaşamlar gibi tüm çiçekler solmuştur…
Say ki ne yolu, ne yolcusu olmayan, Gökyüzünün bile unuttuğu bir limansın, Kur bakalım en güzelinden, Nasıl hayal kuracaksan, Bütün ömrün aksın gözlerinin önünden, İçinde hiç mutlu öyküsü olmayan, Yaşanmışlıkları izlerken…
İstenir ki yaşamlar, hayal kadar güzel olsun, İstenir ki bütün güzellikler, hep sevmelerde buluşsun, Ne var ki gün gelir, tüm hayaller bir anda tuz buz olur, En aydınlık düşlerin finalleri bile karanlıklarda boğulur…
Şimdi kapat gözlerini, gene kur hayallerini, Kapat yüreğini... Ne kimseyi gör, ne bir sesi duy... İşte önüne serilmiş bohem bir hayat... Hayallerini al yanına, gönlünce yaşat...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kapat gözlerini şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kapat gözlerini şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi kapat gözlerini, gene kur hayallerini, Kapat yüreğini... Ne kimseyi gör, ne bir sesi duy... İşte önüne serilmiş bohem bir hayat... Hayallerini al yanına, gönlünce yaşat...
Hisli duygularla bezenmiş muhteşem bir şiir okudum değerli kaleminizi yüreğinizi tebrik eder.8 Mart Kadınlar Gününüzü içtenlikle kutlarım saygılarımla..
Şimdi kapat gözlerini, gene kur hayallerini, Kapat yüreğini... Ne kimseyi gör, ne bir sesi duy... İşte önüne serilmiş bohem bir hayat... Hayallerini al yanına, gönlünce yaşat...
Ne en güzel hayal, Ne de rüya, Gerçeğin yerini tutamaz nasıl olsa..
DEĞERLİ HATİCE HANIM MERHABALAR; ÖNCELİKLE " dünya kadınlar günü" VESİLESİYLE GÜNÜNÜZÜ KUTLYOR , ACILARDAN UZAK MUTLU BİR GELECEK DİLİYORUM.. ÇOOK UZUN BİR ARADAN SONRA HARİKA DİZELERLE DÖNMÜŞÜNÜZ... GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ.. SELAM VEDE SAYGIMLA..
Şimdi kapat gözlerini, gene kur hayallerini, Kapat yüreğini... Ne kimseyi gör, ne bir sesi duy... İşte önüne serilmiş bohem bir hayat... Hayallerini al yanına, gönlünce yaşat... sayfaya düşen güzel bir şiir okudum duyguların dilinden sevgilerimle Bogazın kıyıısından slm
Kapat yüreğini... Ne kimseyi gör, ne bir sesi duy...
İşte önüne serilmiş bohem bir hayat...
Hayallerini al yanına, gönlünce yaşat...
Hisli duygularla bezenmiş muhteşem bir şiir okudum
değerli kaleminizi yüreğinizi tebrik eder.8 Mart Kadınlar
Gününüzü içtenlikle kutlarım saygılarımla..