hüzünlü bir gülümseme düştü takvimin yaprağından saatler martın sekizini vurunca acılar saklanıyordu koyunlarında mor bir gülümseme anlatırdı hikayelerini sağırlar radyosunda ve tiyatrosunda körlerin iklimleri değişmezdi akmazdı ırmakları gelip gözlerinde dururdu hep yalnızlığın acımsı bakışları anneydi oysa kadın uğruna ölünen sevgiliydi bacıydı sım sacak duyguları ile ama haksızdı yinede erkeğin katran gölgesinde töre mahkemelerinde bir sanıktı kadın Güldünyay’dı vurulan ortasında caddenin Şemsey’di kurbanı rejimin gülümse yinede kadınım gülümse en azından bu gününde gülümse iklim değişir Akdeniz olur belki dünyagülümsememede
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülümse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülümse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiyle dolu yüreğe sahip ve güçlü kalemli sevgili dost.Dünya kadınlar gününüzü kutlu olsun.Mükemmel şiirinizden dolayı sizi tebrik eder,selam,saygı ve sevgilerimi sunarım.
Canımızın canı damarımızın kanı içimizde gül gibi yeşeren sırdaşımız,hayat arkadaşımız,bacımız anamız bütün kadınlarımızın 8 Mart kadınlar gününü canı gönülden kutlarım efendim.Günüze yazılan harika bir eser olmuş çok güzeldi tebrik eder saygılar sunarım..
Canım papatyam, diğer kadınlarla birlikte kendimi de okudum dizelerinde. Bir kör ve sağır akıl yoksunu bir erkeğin ellerinde ben de ölebilirdim, Allah esirgedi. Kadınları' ikinci' konumuna getiren erkekler utansın. Kadınların erkeklerden kaba güç dışında hiç bir eksiklikleri yok,hatta doğurganlıklarıyla onlardan öndedirler,
Güzel ve anlamlı şiirini gönülden kutluyorum, selâm ve sevgilerimle,
Kadın, ah kadın ah! Kadına hak veriliyor diye hakları elinden alınan kadın... Taç takılan gazetelere elbisez anadan uryan oyuncak edilen kladın... Şanıyla, şerefiyle, haysiyetiyle oynanan kadın... Oysa kadın dünyanın gülü, ailenin tacı, tahtı. Sevginin , merhametin, şevkatım abidesi... Kadın hakkı, kadın sorunu ülkemizde de dünyay da büyük sorun... Kadınlar kadın haklarını iyi aramalı ve gerken haklarını mutlaka almalılar. Gazete, dergi ve afişlere uygunsuz kullanılamalarına müsade edilmemeli... Ne var ki kadına kadının gerçek hakkını İslam bahşetmiştir bu gün ise bu konuda ileri değil geriye doğru bir gayretin görülemsi çok üzücü ve vahim bir olaydır... Kdınlar hakların mutlaka sahip çıksınlar... Oyun ve oyuncak olmaktan mutlaka kurtulmalılar... Şiir güzeldi kutlarım selam ve saygılar...
erkeğin katran gölgesinde töre mahkemelerinde bir sanıktı kadın Güldünyay’dı vurulan ortasında caddenin Şemsey’di kurbanı rejimin gülümse yinede kadınım gülümse en azından bu gününde gülümse iklim değişir Akdeniz olur belki dünya gülümsememede
Ana ,bacı ,yâr olan kadınlarımızın hak ettiği sevgiyi değeri görmeleri dileklerimle tebrik ediyorum duyarlı vafalı yüreğini ,günü kutlu başarılarını daimi olsn.sevgili şairem .sevgimle.
Seni severin canım... Ama gülemem. Böyle anlamsızlıklara ve göstermelik hallere gülemem. Fakat,içten içten ağlarım yanarım... Lakinnn, Gözyaşımı göstermem,dik dururum, Hatta sesimi daha da yükseltirim... Duymayanlar duysun,anlamayanlar anlasın diye... Gülemem canım... Yoksa kendmi inkar etmiş olurum....ÇİMDİK...
Buu gün yağma yok duygularda.Çünkü gerçekler ortada.Duyarlı yüreğin sesinikutlarım.Sevgiler.
çimdik tarafından 3/8/2012 2:21:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
acılar saklanıyordu koyunlarında mor bir gülümseme anlatırdı hikayelerini sağırlar radyosunda
Çok haklısın meleğim günün önem,ni belirten güzel bir şiir ! Şiirde kim duyuyorki erkek egemenliği dünyası dünya tabiki kör ve sağır olurlar işlerine öyle geliyor. Kadınlar sitres topu. Dışarıya gücü yetemeyen zavallı aciz erkeklerin; "evdeki kadınına hayat arkadaşına yetiyor gücü ve ötüyor boruları. Çok güzel şiir kutlarım naif yüreğini. Sevgiler Selamlar. Allaha emanet ol.........