Bu defa başka Ölüyorum Ölmeden ölüyorum Ölüm korkusuyla ölüyorum Mutsuzluktan ölüyorum ilk kez…
Yollar geldi bir çatağa dayandı… Kimseye belli etmemeye çalışıyorum çaresizliğimi Herkesten gizliyorum Kendimden bile Bedbahtlığım korkunç Kalbimdeki çöküntünün büyüklüğü tarif edilemez Yüzüme yansımasın diye yıkıklığımın resmi İçim acıyarak, Sahte tebessümlerle maskeliyorum Ayrılığın fotoğrafladığı, hüznü ve kederi…
Yollar geldi bir çatağa dayandı Cevabını veremediğim sorular beynime üşüşüyor Kanım çekiliyor, ellerim üşüyor Sendeleyip yerlere düşüyor hayallerim Sessiz bir gemi gibi ayrılıyor ruhum yüreğimden Kanımdaki dalgalar Devleşmeye demleniyor, sabah uykularımda Ki aklımın cidarlarını döveceklerdir, Yokluğunla uzunca yıllar…
Acılar Ayrılıklar Yalnızlıklar Yokluktan yana ne varsa beni tanırlar…
Yollar geldi bir çatağa dayandı … Serden geçsem, zulüm … Senden geçsem, ölüm… Tomurcuğum benim, Gülüm Yangınlarımın sebebi, közüm, külüm, özüm… İki gözüm… Yollar geldi bir çatağa dayandı…
‘gitmek mi zor kalmak mı zor’
Gitsem; Ki bu zor olanı Düşünmek bile istemiyorum ardımda kalan seni… İlle de beni... İl-le de beni… Ben biliyorum zaten, Ne hallere düşeceğimi…
Kalsam; Ki bu kolay olanı Tüm kapılar örtük ardına kadar…
Bin pişmansın şimdi, biliyorum yar Gönlünün kıyılarında med Beyninin sahillerinde cezir var Sen de hesaplar ve kitaplar Bendeyse AŞK, İncinmiş duygular Ve kırılmış bir gurur var… Yollar geldi bir çatağa dayandı…
Bu defa başka Ölüyorum Ölmeden ölüyorum Ölüm korkusuyla ölüyorum Mutsuzluktan ölüyorum ilk kez…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yangınlarımın Sebebi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yangınlarımın Sebebi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.