Kudurdu mu beşer ne? Sıyrılmış suretinden İblis’e köle olmuş, emrine er arıyor... Av bulmuş yamyam gibi taze insan etinden Cesetle dolmuş her yer, bir de neşter arıyor.
Ana, çocuğa gebe, Fatih beklerken beşik Umutlar buz kesiyor düşük doğuyor, düşük! "Şerefli mahluk" zırhı kırk yerden delik deşik Yürekler yangın yeri mü’min mahşer arıyor.
Aslından mahir çıkmış nesebi kavm-i Lût’un Adı "terörle savaş!" İslâm’a tasallutun Sarmışlar çevresini kalan en son umudun Seccade secdede baş, zifir seher arıyor!..
Hân’a Sultan olunca üç beş soysuz serseri Vahşet, dehşet kokuyor övündüğü eseri. "Adalet" dendiğinde gözler hep "O" Ömer’i Feth-i Mübîn akıncı, atlar eyer arıyor.
Asla tereddüt etmem, şehadete namzetsem Ardıma da bakmazdım "nöbet"e bir ben yetsem Kime "yangın var!" deyip "bir dâvâ"dan söz etsem Saklanacak bir delik, kaçacak yer arıyor.
Korkmayın, cesur olun! Sesli düşünün, sesli! Soruma cevap verin! Bu mu Fatih’in nesli? Zül’dür deyip yaşamak, zindanlarda, kafesli Etek öpen el yumruk, alınlar ter arıyor.
Sorma "yangın nerede?" her yanan yürek Vatan! Suriye, Irak benim; benim Doğu Türkistan "Küfür tek millet" olmuş, ağlıyorken Dağıstan Mazlumlar yine Türk’ü, dua zafer arıyor.
Biz ki ulu bir "çınar", kırılması zor "dal"dık İtiraf etmeliyiz; ağır bir yara aldık Sözüm sana arkadaş! Bir tek sen ve ben kaldık! Tarih yeni bir destan, "Asım" nefer arıyor. Feth-i Mübîn akıncı, atlar eyer arıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ALINLAR TER ARIYOR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ALINLAR TER ARIYOR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sitede cok güzel siirler yazan cok degerli sairler bulunuyor. Siz de siirlerini büyük zevk alarak okudugum ve siirseverlere tavsiye ettigim Sairlerden birisiniz. Eserleriniz iceriklerinin yani sira sekil, siir teknigi acisindan da ders verir nitelikte.
Begendiginizi belirterek güzel bir yorumla süslediginiz bu siirde, inaniyorum ki, okudugum güzel siirlerinizin iz düsümü vardir.
Teknik acidan hatalarin, eksiklerin fazla oldugunu farkederek asli vazifeniz:)) olan cok degerli elestirilerinizden bu dostunuzu mahrum birakmayacaginizi ümîd ederim. Her hakli elestirinin benim icin cok degerli ve önemli oldugunu bu vesile ile, bir kez daha belirtmek isterim.
Bu şiiri okuyan herkes benimle aynı fikirdedir mutlaka; evet ya bu doğru ve böyle işte haklısın Şair dediklerini duyuyorum. Şiirine eleştiri yapma yeteneğine sahip değilim ama okuyup anlama yetim çok yüksek bu sebepten ben seni bu anlamlı şiirinden ötürü kutluyorum sevgili Şairim...Var ol.
Keske yaniliyor olsaydim da elestiri alsaydim. Maalesef öyle Inci CAN.
Bazen düsünüyorum da, GERCEK DOSTLUK sanki herkesin ömür boyu pesinde kostugu, ancak hic bir zaman elde edilemeyen ütopik bir olguymus gibi geliyorbana. Hani belli süreli dostluklar olabiliyor da, süreli olunca GERCEK DOSTLUK niteligi kazanamiyor galiba.
Istersen biz bu durumu degistirelim, ne dersin? :))
KIZMAK, KÜSMEK, DARILMAK, UNUTMAK yok!Yarin Berlin'e gel de bir anlasma yapalim :))
Güzel yorumun icin cok tesekkür eder, gercek dostlar, gercek dostluklar dilerim, CANIM KARDESiM.
Değerli hocam. O kadar akıcı dizelerdiki, inanın keşke hiç bitmese diye şiiri aheste aheste okudum. Ancak maalesef beklenen oldu ve bu güzelim lezzet damaklarımda emsalsiz bir tad bırakıp yatağına çekildi. Sizi kutlamaktan başka elimden ne gelebilir ki? Tebriklerimle...
Yorumunuz o kadar güzeldi ki, inanın keşke hiç bitmese diye yorumunuzu aheste aheste okudum. Ancak maalesef beklenen oldu ve bu güzelim lezzet damaklarımda emsalsiz bir tad bırakıp yatağına çekildi :-) Gercegi kabullenmekten başka elimden ne gelebilir ki?
Bu isin espirisi tabi Hüdai kardesim. Gercek su ki; Güzel bakan, güzel görür.
İçeriği ve işlenişi çok güzel. Tebrikler dost şairim.