Alkole senin yüzünden başladım Yaşama senin yüzünden boşverdim Bu gözyaşlarım senin armağanın Bunca çektiğime rağmen yinede Seni sevdiğime PİŞMAN DEĞİLİM
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PİŞMAN DEĞİLİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PİŞMAN DEĞİLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alkol işin içine girmese daha iyi olurdu diye düşündüm hele ki içmiyorsan, onun yerine başka bir ifade koyabilirdin bence, "Uykusuz gecelere mahkum oldum senin yüzünden gibi mesela...Ayrıca "Senin yüzünden" ifadesini oldum olası sevmemişimdir, sanki hayırsız, vefasız, kıymet bilmeyen birinden bahsediyormuş duygusunu uyandırıyor insanda, yine de bütün olarak düşünürsek güzeldi.Yüreğine sağlık, sevgiyle kal...Arkadaşın da dediği gibi sen daha güzellerini de yazıyordun.Bugün tam uykun açılmadan yazdın sanırım.
ben sizin daha güzel siirlerinizide okudum.. yani sadece sizi taniyorlar diye,güzeldi falan yazmislar...teessüf ediyorum. sevgili nöbetci sair, ask acisi cekiyorsaniz hadi..dökün yüreginizdekileri... ask acisi cekmeninde bir raconu vardir..olmuyor böyle...