Gür bir sadayla ancak sarsılır zalim blok Davasından dönen çok; cayan caysın arkadaş! Boğaza değdi bıçak; artık çıktı yaydan ok Kimseden korkumuz yok; duyan duysun arkadaş!
Düşmanım ta ezelden mazlumları ezene Sözümüz dost görünüp milletimi üzene Demedik, diyemeyiz eller gibi "bize ne?" Bu köhnemiş düzene uyan uysun arkadaş!
Ar perdesi yırtılmış, ayan olmuş onca giz Hakikati görenler hesap sormaktan aciz Müslümanım diyenler! Nasıl dersiniz ki siz? "Devletin malı deniz! Soyan soysun arkadaş!"
Serde ariflik olan anlar işin özünü Haksızlık gördüğünde esirgemez sözünü Aşikâr ettik diye siyaset dansözünü Kalemimin gözünü oyan oysun arkadaş!
Okyanustan bîhaber sığ sanar kıyısını Gösteren amelidir insanın iyisini Sırtı pek çağırmasın dostunu, dayısını Sopanın sayısını sayan saysın arkadaş!
On bir dava eriydik, hain çıktı onumuz Hayra alamet değil bu gidişle sonumuz Muhannete zimmetli bayramlık tek donumuz "Dar" deyip vizyonumuz, giyen giysin arkadaş!
Cendere içindeyim; sanki dört yanım duvar İhanet sezdiğimde sessiz kalamam zinhar Yaradan’ın yolunda emanet bir canım var Deyip de "ederi dâr", kıyan kıysın arkadaş!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KIYAN KIYSIN ARKADAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KIYAN KIYSIN ARKADAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.