her günah doğru değildir bazen her doğru da günah zamanla değişebili(r)yor eh celladın suçu yok! görev gidenler mi rönesans geç kalmış! onlar da zaman aşımına gübre! .................................
yüzü(ğü)mün son kullanma tarihi çoktan geçmişti oysa ama vardı engizisyon halkası gibi parmağımda çürümüş bir tırnak gibi ne koparmak mümkündü ne de çekip çıkarmak tâ ki kendi düşene kadar! ..................................
isyanlar ihtilâlleri çağırır ve büyük ihtilâller küçük isyanlardan doğar ya biz doğruy(duk)uz ama günah!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNAH - YASAK - İKİLEMLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNAH - YASAK - İKİLEMLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elbette değerli arkadaşım ben büyük bir keyif aalırım eleştirilmketen ve asla hiç bir art göz filan da aramam. okur her zaman haklıdır yaoılan sanat ve bir ayağı olan şiirse hele.
ve iyi şiir de yorar biraz :)))))) benden söylemesi :) bu da latife olsun efendim...
simgelerle saklanan alaylar taşlamalar gözümün önümde imiş halbuki
Annaennem ellerim kilitli oturduğumda nasibin kapanacak derdi o aklıma geldi bir de seslice gülsek ayıp gece sakız çiğnesek ölülerin etini çğniyorsunuz günah derdi ))
:))))) tebessüm ettim Nilgün Hanım sakız çiğnemek günah değil olmasına da hani ben sinir oluyorum ya! o yanından biraz sığınıyorum günah yanına durum bundan ibarettir :)
ben gibi garip hoca olduktan sonra siz haydi haydi ustalığa yakışırsınız elbet...
İyi şiir de yorar biraz evet. şair patlayan duygularını mısralar arasına oraya buraya saklamıştır şiir avcılığına soyunurum.Bazen şairin demek istediğini yakalarım bazen şiirin çağrıştırdığı alakasız kendi öykülerim anılarım arasında kaybolurum.
Şimdi sakız çiğnemek gerçekten günah mı)))
Hay Allah bana da usta dediniz ya şımardım gururlandım biraz çırakca latifeler yapayım dedim...
aman Nilgün Hanım siz de bana hocam derseniz eğer:) ben bu mahcubiyetten bir şey yazamaz olurum...
ve bahsettiğiniz aynı hurafeler vardır bizde de. bir tek gece sakız çiğneme yaznına inanırım . çünkü fena sinirlenirim sakız çiğneyene hele böyle şakkıdı şakkudu olunca :)
şiire kendini çeken farklı kelimeler bende aynı özeni göstermeye çalışıyorum şiire çünkü artık kaliteli şiirler ve kaliteli yorumlar pek az,sevgilerimle...
HAK VE BATIL DOĞRU VE YANLIŞ HELAL VE HARAM GÜNAH VE SUÇ İLLAKİ HER GERÇEĞİN NEFESİN DOĞRUSU BİR YANLIŞI VARDIR ÖNEMLİ OLAN İNSANIN GÜNAHI VE HARAMI AYRIT ETMESİDİR BAZI ŞEYLER BİREY TARAFINDAN GÜNAH KILINMIŞTIR BAZI ŞEYLER YARADILIŞTA GÜNAH KILINMIŞTIR BUNA YADA BUNLARA NE DENLİ DİKKAT ETTİĞİMİZ ÖNEMLİ GÜZEL BİR ESER OKUDUM SAYGILARIMI SUNUYORUM...
Şair sen aşkı soluyan derin bir imgesin. Her söz şiire çıkabilir. Bu şiirde olduğu gibi her söz baştan aşağı varak. Kutlarım salt gerçekler ile imgeler harmanlanmış şiirde. Sevdim hocam, çok sevdim.
her doğru da günah
tuttum bu sözü..
şaire saygıyla.