palazlanmış kılıç yarası sözler dökülüyor patiska tenli fısıltılardan sokaklara ayağı çarmıha dolaşık ah’a duruyor pisçok çile s ağır k ulak s eksek oynuyor hayat yokuş dudaklı kaldırımda dövünürken ilenç
martı kolaçan ediyor kedi mırnavına saklanmış alev dilli ejderha burcundan bir tavşan aslan postuna sızıyor sidikli korku sapsarı
mosmor dudak çatık kaşlı yüze asıyor kendini sövgüler yağıyor taş yemiş camlardan uykusu k açık
kirpik ihtilâlde
süzülecek birazdan yıldız kılık tebdil-i yakış mah yüzlü sepyaya bürünecek ay
lâlâlâ lây..
♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♪ ♫♫ ♪ ♪
sevgideyim gönüldeyim gül lâle sümbüldeyim altın çeşmibülbülde aşk şarhoşu müldeyim gamze gamze gülgüldeyim namesaz bülbüldeyim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
♪ ♫ ♪ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
♪ ♫ ♪ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçekten değisik olmus...Tebrikler.Elinize yüreğinize sağlık... Sadece bir yere değinmek istiyorum:Yaratıcı kelimesini orada pek sevmedim; çünkü yaratmak sadece ALLAH'A ait bir sey.Bu her ne olursa olsun...Sadece kendi düşüncemi sizinle paylaşmak istedim....
içtenliğinize teşekkürler sağolasınız değerli dost..:)
bilindiği üzre yaratıcılık Allah’ın özelliklerindendir ruhundan üfleyerek can verdiği yeryüzüne halife yaptığı en yüce yaratılmış insanda da Esma ül Hüsnası gereği yaradanın özellikleri görülür
ör: El- MÛBDÎ: bütün varlıkları örneksiz ve maddesiz olarak ilk baştan yaratan El- MUSAVVİR: tasvir eden, her şeye bir biçim ve özellik veren…vb
.. Allah “kün” ol ile her şeyi var ederken sınırsız sonsuz güce sahipken yarattığının yaratıcılığı onun müsaade ettiği ikram ettiği kadardır yani sınırlı…:)
teşekkürlerim içten yoruma nezaketinize hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Ecrin Cihad dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
sevgideyim gönüldeyim gül lâle sümbüldeyim altın çeşmibülbülde aşk şarhoşu müldeyim gamze gamze gül güldeyim namesaz bülbüldeyim
…
♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♪ ♫♫ ♪ ♪♪ ♪ ♫♫
umarsız şarkılar söylerken rüzgâr
devridâimde yağacak maviler
gün yüzlü karanlığa inat
güneş ışıklı gece
Canım senin şiirlerini okumak ayrıcalık şiirin tadına varmak şu an kaliteli şiir okumanın hazını yaşıyorum.Şairem şiirini ve seni kutluyorum.Tebrikler.Sevgimlesin...
Hepimiz başka başka diller aynı olsa da duyguları ifade ediş çok farklı siz de farklı olmak bakımından severek okuduğum bir sayfada ve gönüldesiniz teşekkürler sevgimle.
palazlanmış kılıç yarası sözler dökülüyor patiska tenli fısıltılardan sokaklara ayağı çarmıha dolaşık ah’a duruyor pisçok çile s ağır k ulak s eksek oynuyor hayat yokuş dudaklı kaldırımda dövünürken ilenç
şiirin tümü çok güzel ancak şu giriş dizeleri beni farklı etkiledi. Bir de dikkatimi bir sözcük çekti "pisçok". Bu sözcüğe ilk defa rastladım, aslında Sabiha Hocamın bu tür yeniliklerin ve değişimlerin öncüsü olduğunu hepimişz biliriz sanyorum bu sözcük de Hocamın buluşu...Yorum yapanların hiç biri bu konuya değinmemiş demek ki bildikleri bir sözcükmüş diye de düşünüyorum ama ben nasıl bu güne kadar hiç duymamışım hayret! :))
sağolasın Yeganem hayırlı cumalar cumartesiler...hayırlı geceler iyi ki varsın değerli şair dost herşey gönlünüzce mutlu olsun SYNEY e memleket kokulu sevgiler selamlar..:)
canımsın sağolasın iyi ki varsın Davidoff siz değerli dostlarımın beğenisi en güzel ödül teşekkürlerim hayata kattığın erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere her dem varolasın bitanem..:) sevgilerimle hep selamlar..
Farklı bir çalışma.. devridâimde yağacak maviler gün yüzlü karanlığa inat güneş ışıklı gece umutlu bir bakış açısıyla anlatım.. kutlarım kalemi güzel bir şiir okudum.. saygılar..
Sadece bir yere değinmek istiyorum:Yaratıcı kelimesini orada pek sevmedim; çünkü yaratmak sadece ALLAH'A ait bir sey.Bu her ne olursa olsun...Sadece kendi düşüncemi sizinle paylaşmak istedim....