Okuduğunuz şiir 25.1.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
.bengisu
yaratıcı edebiyat..*)*
bir varmış bir yokmuş da vitese takılmış kader sonlu sonsuz içinde hız x kilometre sürat al-kışlar inim inim gecegündüz tezahürat uzun ince bir yolda ömürsün kendine g(l)ider bir varmış bir yokmuş da vitese takılmış kader
düşünce alemine nü’den sokratça dalmalı hayal tomurcuğundan uçuk eflatun çalmalı
mutluluk ormanında usunu uçurdu sevinç güvercin takla attı tahtına kurulmuş ikbâl şarkılar çakırkeyif acının ağzında sek bal umut elemi kovdu hüzün kaldırdı mavi vinç mutluluk ormanında usunu uçurdu sevinç
pırlanta sulâlesi eleğimsağma rengi su ruhumun şelâlesi ol hayat nurum bengisu
sabiha *)*küçüktüfekçi
teşekkürlerim hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklerle insanlık sanatını yücelten (seçici kurula, edebiyat defteri yönetimine ve ailesine) hepinize iyi ki varsınız çok değerli dostlarım..:)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.bengisu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.bengisu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mutluluk ormanında usunu uçurdu sevinç güvercin takla attı tahtına kurulmuş ikbâl şarkılar çakırkeyif acının ağzında sek bal umut elemi kovdu hüzün kaldırdı mavi vinç mutluluk ormanında usunu uçurdu sevinç
?****************** Seçkilerini ve seni, şiirini tüm kalbimle kutluyorum canımsın. Uzun bir rahatsızlık döneminden sonra, toparlanmaya çalışıyorum..Her zaman en güzele imza atan hünerli kalemine, O, dolu dolu, dopdolu yüreğine tüm takdir ve sevgimi bırakıyorum...Kutluyorum...
Gripal enfeksiyon, daha sonra bronşite çevirdi. Öksürük boğdu beni. Bir ay kadar yatağa düşürdü canımsın.. Şimdi nispeten iyiyim.. Sağol sevgili arkadaşım...
a geçmiş olsun dilerim ciddi bir durum yoktur rabbim şifalar versin Güler hocam..:(
sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız sanat dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız değerli hocam...:) sevgim saygımla hep selamlar..
düşünce alemine nü’den sokratça dalmalı hayal tomurcuğundan uçuk eflatun çalmalı ... oldukça cinaslı ve güçlü bir ifadeleniş. Hocam siz hep güzellikler yaratıyorsunuz. Kaleminizin ucu yumuşak ve sivri...
bir varmış bir yokmuş da vitese takılmış kader sonlu sonsuz içinde hız x kilometre sürat al-kışlar inim inim gece gündüz tezahürat uzun ince bir yolda ömürsün kendine g(l)ider bir varmış bir yokmuş da vitese takılmış kader
Merhaba...sanat ne anlamlı,ne nefis şey...Her üretimin en estetik hali icra edilmekle...Paylaşmak ayrıcalık olmalı...çok tebriklerimle...saygılarımla...
şimdi Ülkü dostun sayfasındaydım ruhum dinlendi harika beste emekler ne büyük şanssınız iyi ki varsınız çok değerli Cemil hocam..:)
tebriklerim teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şansımız..:) sevgim saygımla hep selamlar..
şaheser olan gönlünüz değerli şair dost N.ALTIN teşekkürlerim hayata kattığınız eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygım selamlarımla..
Yüreğinizdeki çağlayan daime coşsun, gür gür aksın ki bizde güzel şiirler okumaya devam edelim kaleminizden. Kutlamak düşer çaylak bana kalemdeki ustalığı ve gönüldeki zenginliği. Saygılarımla.
sağolasınız harika gönüllü Çaylak dost tebrikleriklerim hayata kattığınız erdemli düşün dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygım selamlarımla..
teşekkürlerim harika gönlünüze hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair dost OMARIM..:) sevgim saygım selamlarımla..
hayal tomurcuğundan uçuk eflatun çalmalı
ustaca muhtesem güzel bir siir okudum yüreginize saglik
saygimla....