(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAM LAZIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAM LAZIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba dost.. Bu güzel bir hece ve her hecesi sitemle harmanlanan yaşam telaşı.. Acılar dediğimiz duyguları sindirip onlarla yaşamayı öğreniyoruz ve doğrusu da bu... Kutluyorum bu yüreği..Selam ve sevgilerim güçlü kaleme..
Önce tebrik eder,bunları yazdıran yüreği kutlarım.Ellerine sağlık.Güzel bir çalışma olmuş.Ama unutulmamalı ki güneş hergün yeniden doğuyor.Oysa bir önceki gün battı,yok diyorduk değil mi? Saygılar.
Başımdan geçeni bir bir anlatsam Halime oturup ağlamam lazım Hepsini tutup da yerlere atsam Üzerine çıkıp çiğnemem lazım
BİLİYORMUSUN HER DERT DERMAN GETİRİR.AMA o kadar güzel ifade etmişinki duygularını dile getirmişinki,bilki senin durumda olan etrftda çok kişi var.oyüzden ölen ölmüş,olan olmuş demeli bence;bak hergün yeni bir güneş doğuyor...şiirin çok güzeldi tebrik ederim.
insan her zorluğun üstesinden gelmek ve feraha çıkmak istiyorsa kendi kendine telkinlerde bulunmalıdır.. Hayatın güç yanlarını ve zorluklarını tek sığıntı kapımız olan Mevlaya el açmak lazım..
Emeğinizi yüreğinizi kutlarım
selam ile