(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Büyük kalem bize iltifat ediyor. İçimden geldiği kadar yazıyoruım, hocam. Asıl muhteşem sizin kaleminiz. Sayfanızda okuduklarım çok güzel şiirler. Saygılarımla
Merhaba dost.. // Bana doğmuyor güneş..// Yaşamın anlamını yitirdiğini sandığımız dönemler vardır. Hiç bir güzelliği göremediğimiz zamanlar .. Ama aynı hayat dediğin gibi bizlere yaşam kaynağı olan hayattır.. Bir tebessümün koca bir ömre bedel olduğu hayat... Kutluyorum yaşama sevinci dolu yüreğini.. Selam ve sevgimle..
İnceliğin için sağolasın Kemal Abi, ama kitap para verilerek, alınmalıdır. Okuyanın, yazana ve yazılana değer vermesi açısından. Salı gününden sonra piyasaya çıkarsa, ismini söyle, ben alırım.
Pembeler tüm güzel insanların olsun... Kitabım basıldı..Kısmet olursa Salı günü Ankara'ya gidiyorum.. Bandrol aldıktan sonra dağıtım olacak..O zaman adresini mesaj olarak atarsan sana gönderirim..Hep mutlu kal dostum..Sevgiler...
Haklısın Kemal Abi. Bizlere de yazdıran o duygular. O, karamsar duyguların tek güzel yönü; dizelere dökülmesi. Bu yönü itibariyle seviyorum, onları. Kitabın çıktı mı? Bu arada. Değerli yorumların için teşekkürlerimi sunuyorum. Saygılarımla
Hayat hep gülsün dilerim gönlünüze, çok güzeldi
kutluyorum, selam ile