(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRKÜ (ALDIM SAZI ELİME) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRKÜ (ALDIM SAZI ELİME) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harika bir eser olmus efendim..okunasi söylenesi onun ugrunda ölünesi.varolsun güzel yüreginiz.onca ozan var sitemizde..birisi seslendirsede bizde dinlesek,nede güzel olurdu.ölümsüzlesirdi..saygi ve selamlar güzel yüreginize..ayrica cok tsk ederim sayfama seref veriyorsunuz
"Oyyy anam oyy, ha uşak bu ne tatli bir şiidur boyle, billah sen deli edersun daa. Yandum anam yandum daa... Yok midur ha buraya bir kemençe şimdi oynayirum daa"
Saygıdeğer üstadım bu gönül sayfanızda mühteşem bir şiir okudum, hem de ziyadesi ile duygu alarak. Sizi, kaleminizi ve Altın yüreğinizi candan kutluyorum... En derin selam ve sevgiler. Esen kalın.
Çok güzel bir türkü okudum Cemalettin Hocam kaleminizden; bizi anlatan, örfümüzle adetimizle, her şeyimizle bizi anlatan bu değerli çalışmanızdan dolayı siziyürekten kutluyorum; Şiir, insanın inanç ve kültürel kodlarıyla yazıldığı vakit çok daha lezzetli oluyor...Allah kaleminizi kavi eylesin... Kalbi selam vesaygılarımla...
Çok akıcı ve keyf verici bir eser olmuş ben kara deniz bölgesini gezdiğim için anılarımı ve oradaki dostlarımı hatırladım yüreğim sızladı gönlüne sağlık yürekten kutlar saygılar sunarım Selamlarımla Osman AKSOY
Nasreddin hocaya sormuşlar diye hatırlıyorum o soruyu. O da demiş ki; evlenmedim daha... Askerlik arkadaşım Sırrı hocam tebessümle derdi ki; arkadaşlar kendi annenize ana diyeceksiniz, eşinizin annesine anneciğim:))))))... Çok güzel bir şiirdi Cemalettin bey. Sizi bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Çok muhterem hocam sevgili dost esteğfirullah hatırınız olamz mı hiç başım gözüm üsteünde yeriiz var inşalah Ak Denizlilerede gelir bir şiir... O güzel yorumun a yürekten teşekkürler selamlar, saygılar...
Türkülerimizi unutmaz, unutturmaz.
Selamlar.