Gidilir oldu Rab’dan, gelinir yap hiç korkma! Bilinmezi açık et, bilinir yap hiç korkma! Softa öbür dünyayı cehennem diye sunar, Sen ona "bir düğün" de, gülünür yap hiç korkma!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORKMA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORKMA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidilir oldu Rab''dan, gelinir yap hiç korkma! Bilinmezi açık et, bilinir yap hiç korkma! Softa öbür dünyayı cehennem diye sunar, Sen ona "bir düğün" de, gülünür yap hiç korkma!
güzel bir dörtlük meydana gelmiş tebrikler selamlarımla
Sevgili Satine; Şeriat; seninki senin, benimki benim, Tarikat; Seninki senin, benimki senin, Hakikat; Ne senin var ne benim. Sorduğun marifet ise tarikatla hakikatin arasında (yani üçüncü sıralamada) olup Yunus'un dediği gibi can gözüyle görmektir. Gönül gözüyle ; şeriati, tarikatı ve hakikati anlayıp ona göre bir duruş, tavır ve söz sergilemektir. Senin de dediğin gibi bu bazan kör olmak, bazan dilsiz olmak anlamına da gelir. Ancak marifet ehli görmeden de bazı şeyleri vakıftır, konuşmadan da bazı şeyler anlatır. Duruş ve tavır marifette çok önemlidir. Konuşmamayı dilsizlik, görmemeyi körlük olarak nitelendirenler mi acaba hatalıdır diye sormak gerek bence. Saygılarımla. Not: Sevgili Satine mesajını sildiği için benim mesaj havada kalmış.
makman tarafından 10/16/2007 12:29:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Can yürekten tebrik ederim selam ve sevgimle