(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ECEL BİLE ÜŞÜRMÜŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ECEL BİLE ÜŞÜRMÜŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrılık ölümden beter diye boşa söylenmemiş o sözler asil dost.Ecel ayrılığı görüce üşüyorsa ne kadar derindir bu ayrılığın acısı çeken bilir der gibisin PAŞAOĞLU. Ama yaşar insan bir şekilde yaşamaya devam eder.Etmeli de zaten. En büyük değer insanın kendisi çünkü.Yüreğine sağlık arkadaşım Sevgimle kal BİR' e emanetsin..
Mevsim dönmekte bakın, ilk cemre havada halay çekmede balkonlarda çiçeklerim bugün baktım ufaktan tomurcuk verme hevesinde, hayat öyle güzel ki .Yaşamak.Bir nefes gün ışığından her sabah tatmak ...Her gitme belki vuslatın habercisi kopuğun, yıpranmışın kendini yenileme zemini... olamaz mı .Güneş de yeri geldi mi bırakıp gitmiyor mu sonra pırıl pırıl ışığıyla bir bakıyorsunuz ihtişamlı gözleriyle yine yeniden yaşama göz kırptrıyor.
Tüm hüzünlerin yerini mutlulukların, umutların alması dileğiyle.Teşekkürler şiir için.Saygılarımla.
Ölümün karanlık odasına korkarak girip, nefessiz kalıp da oradan acilen kaçmaktansa, o karanlık odaya korkmadan girip, ışığını yakarak, havasını bir nebze soluyup, simsiyah perdelerini açıp, bir nefes koklamak ve koklatmak gibiydi sanki şiiriniz..Ama üşüdüm..Titredim... Kaplumboğalar çok uzun yaşarlar ama rutin ve tekdüzedir hayatları..Ya kelebekler... Kısacıktır ömürleri, ama çiçekten çiçeğe coşkuyla uçarlarken, bir güncük ömürlerinde neşeyle ölürler...ÖLümü düşünüp, ölümü kanıksayarak kısacık yaşamak, ölüm korkusuyla yaşayıp da uzun yaşamaktan yeğdir demek isterim..Ama dese ki azrail vaktin geldi...Yine titrer korkarım işte..Arkada bıraktıklarımın yüreklerinde yaşayarak ölmek böylece ölümsüzleşmek de bir teselli bana...Allah'ın muhabbetiyle olayım da nerde olursam olayım derim ben yine de...Dört dize ama dört dörtlük dizeniz, dört dakikada neler düşündürdü bana...Teşekkürler...Dilerimok yaşayın siz yine de selamlar...
Üşütmedi beni
ayrılık kadar!