Acizim; haddi aşmam, Rabbime tam taatim Nezdimizde din İslam, haslet tevazu, ardır Emrine ram olursam nefsim ne der bilirim... Acizim; nefes sayar kum saniyem, saatim Ukbaya giden yolda Resûl’ümden iz vardır O’ndan ayrı her ânı keyfe keder bilirim...
Acizim; kilit tutmaz; iğreti can"kafes"im Musallada her beden akibeti ihtardır Livâ-ül Hamd altını güvenli yer bilirim... Acizim; bir tadımlık ömre denktir nefesim Her feryadım bir niyaz, aczimi arz, ikrardır Rükû, secdesi ıslak nice seher bilirim...
Acizim; düşsem dara dost aramam beşerden Avuçlarım duaya, yönüm Hakk’a ayardır Resûl’ü zîşân’ı "gül", "miski amber" bilirim... Acizim; korkum tektir; o da rûz-i mahşerden Kefen yensiz yakasız, toprağın bağrı dardır Şeb-i arus’u vuslat ab’ı kevser bilirim...
Acizim; yaksa dahi dilime düşen âh’ım Boyun büker susarım; demem ki sitem "kâr"dır İsyankâr heceyi zül, harfi heder bilirim... Acizim; hicap kokar her hatam her günahım Nedametin nişanı gözde yaşımdır, zârdır Sırlı sebebi "hikmet"; kısmet, kader bilirim...
Acizim; Kur’an söyler Nebî’m çizer rotamı Tefekkürsüz geçen gün sermayeden zarardır Aşkı "giz"li güzergâh, kalbi cevher bilirim... Acizim; bir gören var saklayamam hatamı Dense de "mevsim döner, kışın ardı bahardır" Sinden ötede diyar, zor bir sefer bilirim... Sinden öte bir diyar, zor bir sefer bilirim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ACİZİM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ACİZİM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selamlar.