(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ELVEDÂ DOSTLAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ELVEDÂ DOSTLAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairlerin ruhu hassastır hemen alınırlar bu güzel şiirlerini okumaktan mahrum etme bizleri konuyu az çok biliyorum kelimeler kimsenin malı değildir hiçbir artniyet ve suçunuz yok biliyorum selamlar sevgiler
Kıymetli mecit abicim şiirinizde geçen olayı enine boyuna anladım çünkü aynı şey benimde başıma geldi bir zaman hiç bir yere gitme ve sen yazmana devam et çünkü yazmayı bırakırsan birileri haklı çıktığını zannedecek sen yazmaya devam etki sesin en ol duğunu anlasınlar ve eyvah biz ne yaptık desinler harika bir şiir olmuş vede kendini ifade etmişsin şairliğine inanmayan bu şiirden sonra inanmalı bence güzel hemşehrim durmak yok yazmaya devam
Dost iline sefer için niyet ettik biline, Dostun ol şirin sözü kelam olsun diline. Dost yolları engellidir, bazan dik bazan iniş, Dost olana zerre bile, bir âlem kadar geniş...
Hocam eğer giderseniz hiç konuşmayın benimle kırılırım ki ne kırılırım....rica ederim kalınız gülbahçesinden ayrılmayınız..gidişinizi asla kabul etmiyorum....dahada bir şey demiyorum...Ayrıca yapılan eleştiriler dost yürekten gelmişse hakiki dosttur o..tıpkı sizin gibi efendim..o insan bulunmaz bir insandır ..ard niyetsiz ,riyasız dobra arı ve durudur.. inanıyorum ki güzellik ve iyi niyet galip gelecek ...KIŞKIRTMALARA GELMEMEK LAZIM DERİM.. BEN O KARDEŞİMİ İYİ BİLİRİM .DOSTLUĞUNUN VE KALEMİNİN VE KALEMİNİZİN KARŞISINDA SAYGIYLA EĞİLİYORUM. ....DOST KALEMLER..
funda filiz kotan tarafından 2/18/2012 12:14:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
funda filiz kotan tarafından 2/18/2012 12:15:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Seçtiğiniz şiire yazılan yorum ve sizin verdiğiniz karşılık ta bir o kadar güzeldi.
Tebrik ederim.
Selam ve saygımla.