mühimmatı bitik etrafı kurtlarla çevrili ateş hattı içerisinde adresi yitik sokakta kalmış kimsesiz ev kedisine inat puslu havaları seven eli tetikte kulakları havada dolaşan çakal gibiyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
s e v g i ' c e şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
s e v g i ' c e şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mühimmatı bitik etrafı kurtlarla çevrili ateş hattı içerisinde adresi yitik sokakta kalmış kimsesiz ev kedisine inat puslu havaları seven eli tetikte kulakları havada dolaşan çakal gibiyim...
KISA AMA ÖZÜNDE ÇOK ŞEY BARINDIRAN GÜZEL BİR ŞİİRİ BİZLERE SUNDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.GÜZELDİ BEĞENİYLE OKUDUM ŞİİRİNİZİ.GÜZEL YÜREĞİNİZE SELAM VE SAYGILARIMLA...
mühimmatı bitik etrafı kurtlarla çevrili ateş hattı içerisinde adresi yitik sokakta kalmış kimsesiz ev kedisine inat puslu havaları seven eli tetikte kulakları havada dolaşan çakal gibiyim...
Yüreğine sağlık değerli dost
okurken sayfalarında o güzelim mısraları başka diyarlara dalıp gitmek çok güzeldi
mühimmatı bitik etrafı kurtlarla çevrili ateş hattı içerisinde adresi yitik sokakta kalmış kimsesiz ev kedisine inat puslu havaları seven eli tetikte kulakları havada dolaşan çakal gibiyim
Şiirinizin konusu farklıydı. Selam sevgimle.
gül peri tarafından 2/7/2012 1:48:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
mühimmatı bitik etrafı kurtlarla çevrili ateş hattı içerisinde adresi yitik sokakta kalmış kimsesiz ev kedisine inat puslu havaları seven eli tetikte kulakları havada çakal gibiyim...
-----------------------------
Her şey değişim içindedir Yüreğin yalnız ama düşünceli Yaşamın içindesin Sakın umutsuz olma Her şey hazır Parmak tetikte Hedef belli değil Elbette bir gün o hedefte bulunacak Yaşam yeniden başlayacak Yaşamışlığınızla yaşayacaksınız
Sevgim sevgin olsun can şaire,sevgi ve selamlarımla...
dost46 tarafından 2/4/2012 4:44:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
etrafı kurtlarla çevrili
ateş hattı içerisinde
adresi yitik
sokakta kalmış
kimsesiz ev kedisine inat
puslu havaları seven
eli tetikte
kulakları havada dolaşan
çakal gibiyim...
KISA AMA ÖZÜNDE ÇOK ŞEY BARINDIRAN GÜZEL BİR ŞİİRİ BİZLERE SUNDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.GÜZELDİ BEĞENİYLE OKUDUM ŞİİRİNİZİ.GÜZEL YÜREĞİNİZE SELAM VE SAYGILARIMLA...