(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ISINARAK KUTLAYALIM ANNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ISINARAK KUTLAYALIM ANNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O daima sizin yanınızda aslında . Belki farklı bir boyuta ama olsun yine de yanınızda ... Onun bir parçası olarak , her aynaya baktığınızda, bir anlamda annenizi görürsünüz size şefkatle bakan . Eleriniz de ondan yadigar değil mi ki? Onun eleri gibi sıcaktır eleriniz de... Kısacası değerli kalem dostu , anneniz sizde ve sizinle yaşamakta artık ... Ruhuyla ise ancak yüreğimizle temas kurabiliyoruz.Çok gecelerde, keşke annem bu gece rüyama girse diye ümit ederek uyurum ben... Yokluğuna alışılmıyor malesef... Mekanları cenet olsun ... Çok yürek acıtıcıydı dizeleriniz.Yine de yaşamak gerek işte.Bu da hayatın en zor yanlarından birisi... Bu güzel şiri paylaştığınız için var olun...Benzer duyguları yaşarım her zaman.Bu nedenle çok etkileyici bir şirdi.Yüreğiniz ve kaleminiz dert ve keder görmesin. Selam ve saygıyla.
Mert YİĞİTCAN tarafından 2/4/2012 1:09:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
ne kadar bir parçasıda olsak annelerimizin zaman zaman özlemleri tavan yapıyor ve sancılar artıyor işte:( içten yorumunuz için çok teşekkür ederim selam ve saygılarımla.
Allah rahmet eylesin arkadaşım
sevgi ve saygıyla