(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YA SONRA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YA SONRA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel memleket vatan sevgisi olan şiir tebrikler benim gideceğim başka memleketim başta türkiyem yok masa başında satıyorlar cephede alacakmıyz başka Atatürk te yok
Eğer bir toprağın sahibiysen gerçekten orasını hiç kimse satamaz da sattıramaz da. Ama o toprak ruhen de bedenen de senden çıkmışsa zaten senin satmana gerek yok. Birileri gelir ve bedavadan konar. Atılan ve satılan için üzülmeni ve hassasiyet göstermeni çok iyi anlıyorum. Ama inan bana ''Satılıyor '' diye göz yaşı dökenler içerisinde o kadar alıcı var ki şaşarsın.
Neyse: Şiirin oldukça güzel. En azından vatan hasreti var buram buram görmesen de, ayak basmasan da. En azından dökülen göz yaşları bir insana ait bir timsaha değil. Ellerine, gönlüne sağlık Selam ve sevgilerimle.
Evet hocam bazı konuları buradan anlatmak zor oluyor ne kadar anlatmaya çalışsakta birşeyler eksik kalıyor. Ama şunu biliyorum ki bir çok konuda düşünce ve fikirlerimiz aynı . Bazen elimizdeki altın yumurtlayan tavuğu kesmeye çalışıyoruz gibi geliyor .
Keşke yüz yüze olabilsek de sana bazı şeyleri daha geniş anlatabilsem. Özelleştirme denilen olay ve satılan kurumlar benim de canımı acıtıyor. Bu olayn bir yüzü. Bir de öteki yüzü var ama. Neden?
Sadece Telekoma bakmak yeterli. Telekomdan önce PTT vardı. Gerek PTT dnmeninde, gerekse Türk Telekom döneminde İstanbul gibi bir yerde evimize bir telefon bağlatmak için iki sene beklediğimiz oluyordu. Şimdi. Bu gün müracaat ediyorsun yarın bağlıyorlar.
Biz iinsan gibi kendi kurumlarımıza sahip çıkmaz, o kurumları insan gibi çalıştırmazsak daha sonra satılıyor diye ağlamaya hakkımız olur mu?
Sevgili hocam öncelikle değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sanırım ben memleket hasretini yine memleketimde çekiyorum hocam çünkü görmediğim o kadar çok güzelliklerimiz varki lnsan özlem duyuyor haliyle. Satma olayina gelince hocam özelleştirme altında ülkeye getirisi olan herşeyin bir bir elden çıkarılması benim ağrıma gidiyor valla hocam. Sevgi ve saygılarımla.
ana bilmişiz , yar bilmişiz, sevmişiz bu toprakları ... Gün gelmiş toprak olmuşuz yolunda severek ... Hainler bitmedi , bitmeyecekler de ... Bizlere düşen , yine yine sevmeye devam etmek ... Mükemmel derinlikte dizeleriniz için yürek ve kaleminizi kutluyorum.Var olun. Selam ve saygıyla ...
yoktan var olan ülkemin varken yok edilmeye çalışılması malesef içimi acıtıyor .keşke o hainlerde birkez olsun düşünebilselerdi neleri sattıklarını belki bir nebze insan diyebilirdim onlara o zaman. değerli yorumun için çok teşekkür ederim arkadaşım . selam ve sevgilerimle.