Hiçbir şey yerli yerinde değil bu akşam dışarıda, geceye toz gibi dağılan sessiz bir yağmur gökyüzünde, kanlı bir orak gibi arada bir görünen hilal…
Düşüncelerim birbirini kovalama çabasında yakalamaya çalışmıyorum artık onları, bıraktım kendi hallerine boşluk gibi duran bir hareketsizliğin içinde kendimle yüz yüzeyim iliştiğim penceremin önünde…
Milyonlarca yıldan beri gecelerin sessiz, karanlık ve gizemli olduğu ve milyonlarca yıl daha böyle olacağı geçiyor aklımdan sonra, bölünmüş aşklarla ilgili çekilen acılar ve nedense. Katillerin de öldüğü geliyor aklıma öldürmek kurtarmıyor onları ölümden… Musa
Şehir, derin bir uykunun sessizliğine sarınmış sokaklarda geceden yağan yağmurun ıslaklığı yollar sessiz, binalar uykulu
Sabah kuşlarının seslerini işitiyorum uzaklardan gelen iplik iplik aydınlığı çekiyorlar gecenin eteklerinden onlar öttükçe ağarıyor hava , bir örtüyü usulca kaldırır gibi geliyor sabah ve kargalar yaşlı sesleriyle bana çocukluğumu hatırlatıyorlar...
Aşkı ve ölümü düşünüyorum meyve bahçelerini ve sabah kuşlarının karanlıkta ötmeye başladığını
ve milyonlarca defa doğmasına rağmen sabahın hiç eskimediğini! Musa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karanlıkta ötmeye başlar sabah kuşları... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karanlıkta ötmeye başlar sabah kuşları... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi, şiirsel roman etkisi verdi. Kaç sayfa olursa olsun, böyle bir dil ve imgelerle yazılmış bir romanı insan elinden düşüremez. Virginia Woolf çok güzel bir örnek buna. Kendisinin meşhur bir sözü de var.
"Şiir olmayan herhangi bir şey edebiyata neden girsin ki?" der.
Kaç sayfa olursa olsun, böyle bir dil ve imgelerle yazılmış bir romanı insan elinden düşüremez.
Virginia Woolf çok güzel bir örnek buna. Kendisinin meşhur bir sözü de var.
"Şiir olmayan herhangi bir şey edebiyata neden girsin ki?" der.
Kutlarım, selam ile