Gönül bağlarına diken ekilmez Muhabbet sazına söz ara gönül Sitemle dünyanın kahrı çekilmez Bir arı misâli öz ara gönül.
Ok hedeften şaşar yayı germeden Dal meyvaya durmaz emek vermeden "Davetsiz misafir" yere sermeden Sinden ötesine göz ara gönül
Hakikat âşîkâr; zarar da, kâr da Marifet yürekte, kalpteki hârda Dehlize düşer de kalırsan darda Yunus’dan, Velî’den iz ara gönül.
Rabbi sevdiğini sınar çileyle Şeytan fırsat bilip gelir hileyle İsyâna meyilli nefsi lâl eyle Musîbet içinde haz ara gönül.
Zirveye bakan göz ser’ine yüktür Haddini bilenin boynu büküktür Ruhların arzusu seyr-ü sülüktür Diz-dize verecek diz ara gönül.
Kudret sahibi O! Ederse murat Allahdostlarına düz yoldur sırat Münkir’in eline Hakk vermez berat Geç hassas eşikten, giz ara gönül. Geç hassas eşikten, giz ara gönül.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* HASSAS EŞiK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* HASSAS EŞiK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke şiir kadar güzel olabilseydi insanlık adına insanlar
Tebrik ederim sevgi saygı ile.
Toprağımsın tarafından 2/4/2012 9:57:36 AM zamanında düzenlenmiştir.