(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neler yazardım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neler yazardım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence çok hoş ve guzel ben çok sevdim...paylaştığınız icin teşekkürler...
Ayrıca şiirin kapasitesi, dogrusu ,yanlısı yoktur...birden gelir ve herkes içindekini özgürce dışa vurabilir... <kimse kimseyle dalga geçmiyor ki kendinle konuşuyor şiirinde hanımefendi, anlamadım su kapasite ile ilgili yorumu,klasik siir vardır,modern siir vardır, edebi siir vardır, bir sürü yani..(sözüm yapılan yorum içindi size degil )
:)) alakası yok biliyorum ama yeğen diyen ramız dayı geldi aklıma mesele .. diye başlayan cümleler.. :)) kafamda o canlandı birden ,kahve içmeliyim sanırım
Artık geceleri yorgun halsiz deyilim. Bıraktım senden sonra içmeleri.. Artık eskisi gibi sarhoş,da deyilim........ Hayallerimi yatağıma misafir ettim Yazlar bende, baharla bende, Hayatım,dan kışları defettim Artık bahçeme nergiz ekmiyorum.. Gül benim,ya onun la avunuyorum..
Söktüm attım seni damarlarım,dan.. Artık sana ağlamıyorum.
// Olmak ya da olmamak // yeniden yazılacak:))))))))
Saygımla...