(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne istersem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne istersem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne istersem onu anlarım ne istersen onu anlarsın... .....Anlamalar hep kendine göre olunca da çık çıkabilirsen içinden. .....Güzel ve anlamlı dizelerdi. .....Sevgi ve saygılarımla kalın, hep mutlu kalın.
Düşündüklerimi anlarsın,düşlediklerimide görürsün Eğer bir gün düşüyorsa ışıkları akşamın pencerene Balkonunda görmediğin kuşlar öter durursa Boynuda bükülmüşse çiçeklerinin Anlaki benim yıldızım düşmüştür o boşluğa Ve ben senin çağrılarından habersizde olsam Duyarım ,hissederim senin düşündüklerini Bakma sen benim böyle (ÇARESİZ SESLENİŞLERİME) Sevmek değil seni bu biliyorsun dahada öte....
Yazılış tarihi:29 mart 1976
Kısa ve öz anlayan anlamıştır...Eskilerden bir şiirim geldi aklıma kutlarım efendim saygılar ..
ne istersem
onu anlarım
ne istersen
onu anlarsın...
.....Anlamalar hep kendine göre olunca da
çık çıkabilirsen içinden.
.....Güzel ve anlamlı dizelerdi.
.....Sevgi ve saygılarımla kalın, hep mutlu kalın.