unuttun mu vedalaşamadan çekip giden siren seslerini ama ben o treni görmediğim halde sirenler hep kulaklarımda çınlıyor ne yapsam
s u s t u r a m ı y o r u m
... biliyorum Tete...
şimdi diyeceksin ki
- tam o sırada aç bir bebek ağlıyordu tek eliyle yapışmıştı annesinin yakasına süt emiyordu memesinden... küçük parmaklarıyla sanki kahpe dünyaya yapışır gibi
oysa senin sevdiğinden başka kadın yoktu ki Tete...dönmüşsündür yüzünü. olsa, olsa trenin buhar sinmiş yalancı camından görmüşsündür... değil mi ?
sahi, yine unuttum k ö r olduğunu Tete. az daha son lokmanı bir sarhoşa verdiğini de unutuyordum hatta o sarhoşu da buharlı camdan görmeyen gözlerinle gördüğüne de yoksa, yalpalayıp mı sana doğru geldi Tete ?
sanmam. mutlaka ağzı salya sümük, bir kenarda uyuklamıştır. için sızlamıştır. daha iyi "k ö r m e m e k" için silmemişsindir camı.
şimdi diyeceksin ki
- ağzından salya sümük aktığını nerden bildin ?
e e o kadar da olsun ama Tete, farz et ki senden öğrendim ...!
biz sarhoşlara k ö t ü gözle bakarız bilir misin neden son lokmanı ona verdin...?
biliyorum, şimdi diyeceksin ki
- her şeyin bir sebebi vardır; doğmanında, ölmeninde, hatta s a r h o ş olmanında
...o halde neden insanlar sevdiklerini kaybederler ve neden toprak olur gider bazıları aniden ?...
bu yüzden mi kuşlar sevilirken, kargalar pek sevilmezler Tete. toprağı kazıp sevdiğinizi buraya gömün diye bize yol gösterdikleri için mi ?
Ah Tete, senin o yüreğin yok mu o yüreğin şimdi diyeceksin ki
- bir kuşun suçu nedir, pencerene konan pamuk gibi küçücük bir kuş olsaydı, yine sevmez miydin ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TETE III. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TETE III. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz sarhoşlara k ö t ü gözle bakarız bilir misin neden son lokmanı ona verdin...?
biliyorum, şimdi diyeceksin ki
- her şeyin bir sebebi vardır; doğmanında, ölmeninde, hatta s a r h o ş olmanında
Mükemmel şaşırarak okuyor ve dinliyorum TETE serisini...Kalimera hanımı unutmuyoruz tabi bu mükemmelliğe ses ve yorumuyla hayta verdiği için ona da çokça tebrik...
o halde neden insanlar sevdiklerini kaybederler, toprak olur gider bazıları aniden. bu yüzden mi kuşlar sevilirken, kargalar pek sevilmezler tete. toprağı kazıp sevdiğinizi buraya gömün diye bize yol gösterdikleri için mi ?
Ah tete, senin o yüreğin yok mu o yüreğin şimdi de diyeceksin ki,
- bir kuşun suçu nedir, pencerene konan pamuk gibi küçücük bir kuş olsaydı, yine sevmez miydin ?
biz sarhoşlara k ö t ü gözle bakarız bilir misin
neden son lokmanı ona verdin...?
biliyorum, şimdi diyeceksin ki
- her şeyin bir sebebi vardır;
doğmanında, ölmeninde, hatta s a r h o ş olmanında
Mükemmel şaşırarak okuyor ve dinliyorum TETE serisini...Kalimera hanımı unutmuyoruz tabi bu mükemmelliğe ses ve yorumuyla hayta verdiği için ona da çokça tebrik...