Uykusu kaçmış gecelerin firari sokaklarında Kaçak yolcu gemilerine benzedi bakışlarım Her köşesinde bir anıyı konuk ettim saatlerce Pasaportsuz, biletsiz...
Dilimde en bilinmedik Üstü açılmamış küfürlerin resmi geçit töreni Kenarda merasim taburunun zil sesleri Uzaktan gelen kara trenin ak düdüğü Yan sokaktan yükselen sirenlere karışırken Köşeyi dönerek uzaklaşan karanlık bir gölge Günahlarını döküyor geceye
Ha çatladı ha çatlayacak gökkubbeli şadırvan Siyahi bir perdenin yırtık uçlarından Ağıt sesleri inerken Yağız yer yarıldı yarılacak hırsından İhanetler kol geziyor burada Sadakatin ayak seslerini çiğneyerek
Üçüncü sayfa haberleri kadar önemsiz kaldı kimliğim Sekiz sütuna manşet haberlerim olmadı hiç Ya da magazin sayfalarında boy boy resimlerim Kendimce yaşayıp, kendimce öldüm işte Kalmadı kimseye verilecek hesabım
Şimdi çekip gidiyorum buralardan Sırtımda yırtık abam Ayağımda demir çarık Ruhuma vurup da kelimelerimin namusunu Geriye dönüp bakmadan Gidiyorum...
Kal diyorsun da Ey Rezil Hayat Hadi söyle Nasıl olacak bu iş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASİ MIRILTILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASİ MIRILTILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uykusu kaçmış gecelerin firari sokaklarında Kaçak yolcu gemilerine benzedi bakışlarım Her köşesinde bir anıyı konuk ettim saatlerce Pasaportsuz, biletsiz...
5 Tam puan. Sevgili Asimaral, Muazzam derecede etkilendim, şiirinizden. Sonsuza değin yazınız, hiçbir sıkıntınız kalmasın, sağlıklı uzun ömürlü, huzurlu ve mutlu olunuz. Sevgi ve saygılarımla efendim.
Uykusu kaçmış gecelerin firari sokaklarında Kaçak yolcu gemilerine benzedi bakışlarım Her köşesinde bir anıyı konuk ettim saatlerce Pasaportsuz, biletsiz...
bütün şiiri defalarca kopyalamak vardıya buraya...
beğenimi nasıl izah edeceğimi bilemedim desem beni anlarmısınız...
Uykusu kaçmış gecelerin firari sokaklarında Kaçak yolcu gemilerine benzedi bakışlarım Her köşesinde bir anıyı konuk ettim saatlerce Pasaportsuz, biletsiz... .....
Kal diyorsun da Ey Rezil Hayat Hadi söyle Nasıl olacak bu iş...
...
giriş müthiş, final müthiş... bize de alkışlamak düşer :)
nokta, virgül, noktalı virgül kullanılmadan (bi iki yer hariç) fakat onlar kullanılmış gibi yazılan şiirleri seviyorum. sizinki de öyle bi şiir. noktalama işaretleri yok ama oradalar. güzel şiir
ne güzel dizeler böyle asiceylanım..
ve nasıl bu kadar güzel kavuşturuyorsunuz girişleri çıkışları,
hiç yorulmadan şiirleşiyor aldığınız soluk,
ateşliyor yüreğinizi geceniz olsada soğuk..
kutladım kalemini asi ceylan tekrar..
tebriklerimle sevgilerle..
A_zz_E tarafından 10/8/2007 7:07:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
A_zz_E tarafından 10/8/2007 7:10:38 PM zamanında düzenlenmiştir.