Ah Aralık!.. En çok seni severdim kaybana, Çünkü, en sevdiğim beyazı getirdin bana.
Nereden bilebilirdim ki, bir gününde... Bir gününün tam ortasında ki bir saatte, Yeni filizler yeşertmeye çırpınan yüreğimi, Siyahlara büründüreceğini...
İlk kurşun!.. Oy Aralık, sendelettin ya beni. Hayatım boyunca gözyaşıma sebep sayacağım seni,
Kırdın kolumu kanadımı, kanattın içimdeki beni, Attın yeniden yalnızlığın kör karanlığına... Halbuki ümittin yaşamın ışığına, Yüreğimin çığlığına.
Kinin diğerlerinden az olan günlerinden mi... Bu ikinci kurşun da senden mi...
Başım dönüyor... gözlerim kararıyor... yok hiç halim. Demek ki böyle ölünüyormuş balım... Bir gün görünürse sana hayalim, Kulak ver, dinle sesini rüzgarın...
Fısıldayacak sana... "seni sevdiğimi bebeğim".
Artık duymuyorum yaşamın sesini, bitti zaman. Son kurşun için, al götür beni Haziran...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sitem... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sitem... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah! bu yalnızca bir sitem.. İçten denmemiş gibi. Hasreti bu kadar güzel yazan kalem,gönül kırılsa da sevgilinin gidişinden kötü söz yok kelamda.Özlem var yüreğinde onlar dile gelmiş.Resim kış olsa da beklenen bahar.Yüreğinize sağlık.Sevgilerde kalın.
Son kurşun için, al götür beni Haziran...
Tebrikler, ismine yakışır dizelerdi...özeldi...hüzün vardı şiirde...ama güzeldi....selamlar esenlikler...