Karanlığın içinden çıkalı yüzyıllar geçti ki hala tünelin sonunda ki ışığı göremeyen liderlerimiz var... Tüneli görüyorlardı ama sonunda ki ışığın gelen trenin farı olduğunu göremeyen liderlerimiz oldu.. Atatürk gerçekçiydi görünen ışığın ne olduğunun farkındaydı.. Bizi ’Aydın’ lığa kavuşturan ’Adnan’ lar da biliyordu ki şimdi lafta kalmış herşey ne Savaşda sırtında erzak taşıyacak kadınımız ne de çok sayıda tek silahı vatan sevgisi olan erkeklerimiz kaldı... Sadece her gün sarhoş olan sonra elhamdülillah müslümanım diyen vefasızlar uğrunda can vermeyecekdir şehitlerimiz.. Vermediler de vermeyeceklerde.. ŞEHİTLER ÖLMEZ...
Yeniçeriler gibi isyanda yüreğim Yüzyıllar önce savaştı bu yürek Sırtında erzak taşıyan kadınlar Elinde silah yüreğinde memleketin teriyle Savaşan binlerce şehit Kimin nerede olduğu bilinmeyen Binlerce meçhul mezar Korkusuzca göğsüne siper ettiği canıyla birer canlı kalkandılar Tereddüt etmeden naçiz bedenini fedakârca arkasında ki milyonlarca cana feda eden ’ AtaTürk’ Ler Işığı gören ’Adnan’ lar verdik bu uğurda...
İsmi, cismi, dini belli olmayan düşmanları Batıda batırdık biz denizlere Doğuda şehit, Güney de işgal, kuzeyde dinsiz Her bir yanımızda Sevr vardı Mandaların mandasına boyun eğmeyen Şehitlerimiz vardı bizim Sarı duvarları siyaha boyayan gençlerimiz Ayağında giymeye çorabı olmayan nesillerimiz Elindeki bastonuyla savaşan dedelerimiz vardı… Bizim nükleerimiz, füzemiz yoktu Bizim Korkusuz, cesur, onurlu, şerefli YÜREKLERİMİZ, YİĞİTLERİMİZ, GAZİLERİMİZ... ŞEHİTLERİMİZ vardı…
Son nefesinde bile savaşmaya hazır bedenlerimiz Tek silahı yüreğinde vatansevgisi Tek aşkı vatanı Geride bıraktığımız eşimiz ve annelerimiz Bizim şehitlerimizin kanıyla yıkanmış bayrağımız Gökte ay ve yıldızımız vardı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.