Onun gözlerinin içinde yüzüyor onun gözlerinin içinde acı çekiyordum…
Hüzne müebbet gözleri vardı gece gibi siyah, gece gibi sessiz gurbet akşamlarında özleme bulanmış ruhunun türküsünü söylerdi derinlere dalan bakışları…
Yüzü hep gölgeli ve hep loş güneşte dâhil hiçbir ışık vurmuyordu üstüne bütün seslerine sağır olmuş gibiydi hayatın
Yoksulluğun cılız parmakları saçlarında, hayallerini kaybetmiş güçsüzlüğe doğru yüzen yalnız bir balıktı o…
ve bir gün toprak böldü sevgimizi dul kaldı yaşam…
Evvel zaman içinden geçermiş tüm hikâyeler bir varmış, bir yokmuş sayfaların içinde ayraç harfleri örtünmüş her ölü can…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güçsüzlüğe doğru yüzen yalnız balık… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güçsüzlüğe doğru yüzen yalnız balık… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne çok şiir tebriklerim hayata kattığınız sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair dost sevgili İlayda..:) sevgim saygım selamlarımla..
ne çok şiir
tebriklerim hayata kattığınız sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair dost sevgili İlayda..:)
sevgim saygım selamlarımla..