Devletin her yerine bulaştırdılar pasak Nereye baksan örgüt, nereye baksan çete Zengine her şey serbest, fakire her şey yasak Çık gel ey Ulu Önder, çık gel Attila, Mete
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜLKEMİN HÂLİ. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜLKEMİN HÂLİ. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duruş önemlidir, insanımız son zamanlarda maalesef çeşitli dünyevi endişelerle, gelecek kaygısıyla duruşlarını değiştirdiler, sizi devamlılık gösteren bu Şahsiyetli duruşunuzdan dolayı yüreğimle kutluyorum... Selam ve saygılarımla...
Devletin her yerine bulaştırdılar pasak Nereye baksan örgüt, nereye baksan çete Zengine her şey serbest, fakire her şey yasak Çık gel ey Ulu Önder, çık gel Attila, Mete
"Ülkem gerçeği, duygularımıza tercuman olmuş ...Teşekkürler."
Devletin her yerine bulaştırdılar pasak Nereye baksan örgüt, nereye baksan çete Zengine her şey serbest, fakire her şey yasak Çık gel ey Ulu Önder, çık gel Attila, Mete
. Mustafa Çetiner (cetiner07)
Kısaydı güzeldi biraz daha bam teline dokunmak gerekirdi, kendilerinden olmayan herkeze bir yafta yapıştırıyorlar sıra bizim gibi garibanlarada gelecek herhalde tarihte bunlar çok görüldü ve geldikleri gibide gittiler, hemde hesabını vererek taşlamanı kutlarım.Yunus diyarından selamlar.
Devletin her yerine bulaştırdılar pasak Nereye baksan örgüt, nereye baksan çete Zengine her şey serbest, fakire her şey yasak Çık gel ey Ulu Önder, çık gel Attila, Mete Yüreğine sağlık dost şair.
"Şâirleri haykırmayan bir millet, sevenleri toprak olmuş öksüz çocuk gibidir"
Ben de bir şâir çırağı olarak gerçekleri haykırmaya çalışıyorum elimden geldiğince, belki bir kaç kişi gözünü açar, değerlerimize sâhip çıkar diye. Teşekkürler. Selam ve saygımla.
Selam ve saygılarımla...