(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir daha gelir belki diye bekliyoruz. Mustafalar ki biri tüm dünyayı, biri Anadoluyu değiştirdi bir Mustafa daha gelmeli... bakalım, görelim Mevlam neyler, neylerse güzel eyler...
Gurbeti, abartiya, gereksiz sözcüklere yer vermeden, güzel anlatmissiniz. Kutlarim. Umarim, "GURBET " in ne oldugunu bilmeyenler siirinizle birseyler anlarlar. Yasamayanlarin, algisi gerci subjektif olsada, enaz düsünmeleri yeterli. Gurbetin yasamsal halini gercegiyle, dile getirdiginiz bu siirinizi, herkesin kez kez okumasini salik veririm. Siir gibi siirdi, saygilarimla...
Dışardan o gurbet o kadar da hoş gelir kulağa ki; tabi kahrını çeken bilir. El adamı bedava mı besler? Çok güzel anlattınız, kutluyorum, sıhhat, selamet diliyorum.
gurbet üzerinde söylenebilecek en güzel anlatım gerçekleşmiş ne bir eksik ne bir fazla kıskandıracak güzelliğinde sağlıcakla kalın gurbetlere gurbet kahrı çekenlere selam olsun
Durup yıldım türkü dilde
Hazan kokar esen yelde
Kışım düze çıktı gurbet
Umutlarım kaldı yarım
Haram oldu malım varım
Bu muydu ki benim kârım
İşim yoza çıktı gurbet
Gurbet üstüne yazlmış güzel bir şiirdi,
Tebrikler, selâm ve saygılar..