boşluktan puştluk doğar, derler ya evde aspirin yapmayı denedim söğüt ağacı kabuğundan. olmadı, hayallerim gibi yarım kaldı. siz siz olun evde denemeyin ve çocuklarınızdan uzuk tutun benim hayallerimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boşluk Puştluktur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boşluk Puştluktur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hüzünlüden öte realist geldi bana şiiriniz.gayet sempatik.lakin aspirinin kömürden yapıldığını biliyorum ben,olmaması normal bu durumda.olana kadar denemeye devam :) diyecem ama belki bu ağrılar yazdırıyor şiirleri...
Boşluk Puştluktur boşluktan puştluk doğar, derler ya evde aspirin yapmayı denedim söğüt ağacı kabuğundan. olmadı, hayallerim gibi yarım kaldı. siz siz olun evde denemeyin ve çocuklarınızdan uzuk tutun benim hayallerimi
Biliyorsunuz şiirin başlığındaki kelime yasaklı onlara göre. İyi ki durum farklı...
Şiirin başlığı bir gerçeği dile getiriyor.
Şair bu gerçekten yola çıkıp, kısacık şiirde konuyu nasıl da yarım kalan hayallerine getirmiş,
şaşırtıcı...
Çok başarılı buldum şiiri. Hüzünlü bir anlatım yerine, muzip bir tavırla hüznü anlatmak...
Sağ gösterip sol vurmak bu olmalı.
Şiir de arada yapmalı bunu.
Çok kutluyorum değerli şairi.
Hayallerinin asla yarım kalmaması dileklerimle...