İyi Noeller sevgili yurdum, iyi Noeller! Kendimiz olmaktan uzak, kendimiz olma telaşıyla Öpüyorum âmâ gözlerinden ve o tamtakır Yarım ağızlık, hoş sözlerinden bi güzel Ki sözler aynı söz, yarınlar aynı yarın Sıkıldığından beri kurşunlar, gözlerine umudun...
İyi Noeller sevgili yurdum, iyi Noeller! Sen, Noellerle yürü yarına, ben acıyan yanlarımla Katır sırtında, ölü çocuklar hanesine, üstelik sabıkalı Kıraç topraklardan da bir parça yükleyerek sırtıma Yürürüm, beş yıldızlı ölümlerin hedefine kurban Çocuk yüzlü çığlıklara doğru Her bir yanım Kan Revan İyi Noeller!
/Dinle sevgili yurdum, dinle! Farkı yok birbirinden Ne Doğu’sunun ne Batı’sının Acı aynı acı ve acı Düştüğü yeri aynı yakar Gerek var mı Allahaşkına! Acılara alkış tutmanın Büyütmenin yüreklerde Bin bir renkli nefreti Ki, her renk biz ve her rengin Ana rengi beyaz, anamızın ak sütü gibi Aklanmak varken ve dönmek varken yüzümüzü Güneşe doğru…/
İyi Noeller sevgili yurdum, iyi Noeller! Duydun mu, gördün mü bilmem Ölümün midesine indirilen, apansız Hazımsızlık bile yaratmayan üstelik Yeni yıla kurban edilen Doğuştan suçlu O çocukları... Ama onlardan geriye kalan Pek de önemsiz şeylerdir belki Yalnızca kendine açık O âmâ gözlerinde... Boş kalmış okul sıraları mesela Ya da çağın icadı laptop Evin herhangi bir köşesinde Öyle sessiz öyle dalgın Taksitlerinin ödenmesini bekleyen…
/Dinle sevgili yurdum, dinle! Farkı yok birbirinden Ne Doğu’sunun ne Batı’sının Acı aynı acı ve acı Düştüğü yeri aynı yakar Gerek var mı Allahaşkına! Ölsün diye sevgimiz Katletmemiz yarınları
Ah! Yüreğim ayaz…/
Ve ortalığa saçılmış defterler, kalemler Silgiler mesela, hayatı silmeyi marifet sayan Bir de kurbanlık koyunlar arar gibi Kara yüzlü çocukları arayan Tarih kitapları… Masal kitapları sonra ve lastik ayakkabılar Rengârenk ya da siyah cızlavet çizmeler Umutlar, umutsuzluklar /ki hepten yüzleri kara/ Bedensiz çocuklar ki, ruhları ağlamaklı Bir o kadar da çığlıklar…
Amannn boş verin! Nasıl olsa Üzerinde durulmaya değmeyen “Şeyler” bunlar Dert etmeye değmez Sıkmayın da canınızı! Haydi, iyi Noeller...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İyi Noeller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İyi Noeller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Amannn boş verin! Nasıl olsa Üzerinde durulmaya değmeyen “Şeyler” bunlar Dert etmeye değmez Sıkmayın da canınızı! Haydi, iyi Noeller... İYİ VE MUTLU YILLARA...ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
Artık o geçiş bitti. Hem de geriye donussuz üstelik.Beraberlik kimbilir daha ne kadar sürer bilinmez. Ama süre belki de cok kısa.belki de uzun üstelik. O pin cekileli beri cok zaman gecti, o yol geçildiği günden cok süre gecti belki de...Somut olan su ki gerideyiz hem de kendi ülkemizde ne feci;(yarın toprak kavgalarında görüşmek üzere...
Ne farkı var dünle bugünün? Ha yeni, ha eski... Bir bilet bile almam, olur da şansım dönerse, bozulmasın özüm diye. Haydi mutlu noeller! Kırmızı donlar kimi kurtarmış da yurdumu kurtaracak? onu ben de merak etmekteyim sevgili Saadet.
Yuregim diken diken oldu . Yakti etimi atesten kopan kor parcasi ciz yerine " Eyvah " Dedim . Nereye gidisimiz bu sene yine . Hadi hayirlisi . Ugur ola ...