(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sofra kurulu ama ağız açmaz bıçaklar Acaip fistan giymiş çok mühimdir köçekler Polisler baskın yapsa büyülenmiş kaçaklar Televizyon seyreder kulak asar erenler
yüreğine sağlık şiirin çok güzeldi severek okudum, izahi tarzdaydı,,, selam ve muhabbetlerimle dost...
Bir büyük zata evlerine televizyon almak konusunda fikir sormaya giden iki adama onlar daha söze başlamadan o büyük ALLAH dostu şöyle der "her kim evinin baş köşesine şeytanı oturtmak murad ediyorsa evlerine televizon alsın" şeytan hepimizin evlerinde baş köşede. çok güzeldi kıymetli ağabeyim selam ve dua ile
Çekilir mi bir anda sivri hançer bıçaklar Kimmiş şiddete karşı tabancalar da patlar Devlet kendi düşünü ekranlarda ispatlar Televizyon seyreder insan keser yarenler...
Şaban Aktaş tarafından 12/29/2011 7:57:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eskiden sadece radyolar vardı hocam. İnsan dinlediği şeyleri zihninde hayal eder, hayal gücünü geliştirirdi. Zihin ister istemez çalıştırılmak zorunda kalır, dolayısıyla beynin tembelliğe itilmesine mani olunurdu. Ancak şimdi öyle mi? Misafirlerimiz geldiğinde bile dizi izlemekten maalesef sohbete zaman kalmıyor. Bence insanları tembelliğe iten asrımızın bir baş belasıdır o. Gayet hoş bir çalışmaydı. Günümüzün kangren olan yarasına parmak basmışsınız. Selam ve saygılarımla...
Çok güzeldi şiir. O kadar güzel anlatmışsınız ki gerçekten bırakın misâfiri, aile içi sohbetkeri bile öldürdü bu televizyon, internet de tuzu biberi oldu:) Kutlarım güldüren ve düşündüren dizeleri. Selam ve saygımla.
Allahtan televizyon seredengillerden değilim, üstüme bir şey alınmıyorum. Gerçi haberlere ve Eskişehirsporun maçlarına bakmam o sınıfa girmeme sebep olabilir de...çOK GÜZEL OLMUŞ HOCAM... SAYGIYLA
kelamına sağlık;
saygıyla...