(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir demet gül kurusu Durur Hani sana vermiştim de almamıştın Bir gün alırsın diye saklamıştım Sen de hiç evlenmedin ya Oldun sonunda kız kurusu Ömrünün cevapsız sorusu Kuru inat mı desem Bilemiyorum doğrusu
Öncelikle şunu arzedeyim; Tekelden emekliyim, hiçbir maddesini kullanmam. Serbest tarzda yazılmış çok güzel bir şiir okudum. Okurken şunu gördüm ki bizim gibi vezine, kafiyeye alışık şairler istemeden de olsa o düzene kaçıyor. Ben de öyleyim. Ama bence o da ayrı bir güzellik veriyor şiire. Tebrik ediyorum, çok hoştu.
Üstadım şunu gördüm ki; Serbest şiir dahi olsa kafiye olmadığı anda okunmuyor maalesef. Siz bunu başarmışsınız ve nadirde olsa daha önce okuduğum serbest şiirlerinizde de bunu görmek mümkün. Selamlar güzel yürekli insana...
Dostum değerli görüşlerinize katılıyorum ama serbest şiir yazıyorum diye işi çığırından çıkaranları da eleştirmek yerine olması gereken çizgiyi korumaya çalışıyorum fark ortaya kendiliğinden çıkacaktır eleştirmektense daha iiyisini yapmak daha etkili sonuç verir diye biliyorum selam ve sevgilerimle güzel bakan güzel görüyor .))
Sonbahar da geldi yine çöktü Çilemin bilmem kaçıncı yaprağını döktü Dallar desen Rezil rüsva hep-kuru İçim desen o da zaten kup-kuru ****** Aslında geçti içimde heyecanım Öyle ki Kurudu canım Kurdukça kurarım Gül kurusu Dal kurusu Kız kurusu Yaş kurusu Can kurusu Aşk kurusu Ömürümü kurutan bu kısır döngü Aslında kuru-kuruya bir sevdadır benimki Peki ya seninki Kurulmuş bir gurur Velhasılı Anla işte İçimi kurutur...
Okudukça haz duyulan dizeler çok güzel olmuş. Yüreğinize sağlık,kaleminize bereket selamlar............
iyiki varsınız hocam... bu sitede sizin kadar çalışkan ve iyi şirler üreten ikinci bir şair yok, biliyorsunuz değil mi? gene kelimelerle oynayarak jimnastik yaptırmışsınız onlara. selam ve saygılar