Saklamayacağım artık içimdeki hisleri Ve taşımayacağım belimi büken yükleri Boşaltacağım… Yüreğimdeki volkanları patlatıp Lavlarıyla sana akacak, Aşkımla yakacağım.
Seviyorum işte, Seviyorum seni… Ve hep seveceğim… Dudaklarımı kapatıp “Sus” desen de seveceğim “Sen sevemezsin” desen de seveceğim Kızıp küssen de bana Arkanı dönüp gitsen de seveceğim. İnadım inat, sözüm söz sevgimde Ölsen de dönmem öldürsen de Seni ya seninle ya da sensiz Bir ömür boyu seveceğim. Ayakta durdukça bedenim Kollarım açık, bekleyeceğim…
Susup gidersen eğer, silersen beni Üzüleceğim… Ama, aklıma geldikçe Sevgimi söylediğim Bir parça rahatlayacak Hafiften gülümseyeceğim. Gitsen de karanlık camlar ardına Bana baktığını düşüneceğim Araladığım perdelerden Yıldızlara doğru her gece “Seviyorum” diyeceğim.
Sen bana ne isim takarsan tak, Ne söylersen söyle Ben sana yalnız “Sevgilim” diyeceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEP SEVECEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEP SEVECEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin başlığı çok hoşuma gitti.Tam da gittiğim kardiyoloğun bana nasihatı gibiydi.Hissettiklerimi haykırmamı ve içime atmamamı söyledi. Çok güzeldi şiir.Kararlılığına bayıldım.Denesem mi bile dedim.Kutlarım.
Merhaba... öncelikle ilgi ve yorumunuz için teşekkürlerimi sunuyorum... Şiirin sağlığa faydalı olduğunun bilimsel bir ispatı olmuş o zaman :)) , ayrıca sevindim... Selam ve dualarımla....
Susup gidersen eğer, silersen beni Üzüleceğim… Ama, aklıma geldikçe Sevgimi söylediğim Bir parça rahatlayacak Hafiften gülümseyeceğim. Gitsen de karanlık camlar ardına Bana baktığını düşüneceğim Araladığım perdelerden Yıldızlara doğru her gece “Seviyorum” diyeceğim.
Sen bana ne isim takarsan tak, Ne söylersen söyle Ben sana yalnız “Sevgilim” diyeceğim.
Yüreğinize sağlık sevmek sevilmek ne güzel duygu ama sonsuza dekigeçici sevgiler umut vermez ancak hüzün veriri.selam ve dua ile.kutluyorum güzel şiiirnizi...
Sevgilim diyeceğim. / Tebrikler çok güzel bir şiir olmuş.