(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hayalleri kurmak sizin elinizde dikensizlerini kurarsınız birgün belki...birkaç sözün içinde ummanlar gizliyorsunuz...tebrikler çok güzeldi...saygı ve sevgiyle kalın...
gül ve diken..Bazı güzellikler bedelli mi oluyor dersiniz.Yüreğimize batsa bile seviyorsak katlanacağız,sevgi her şeyi hallediyor öyle değil mi? değerli kardeşim.
Aslına bakarsanız efendim, benim bu güne değin kurduğum tüm hayaller sıcacık saran ve ve hayata bağlyan mahiyetteydi... Güzel şiirinizi okuyunca hüzünlendim... Ve tüm hayallerinizin halis ipek kalitesiyle vücudunuza tam oturan bir takım elbise gibi gönlünüzün güzelliğine layık şıklıklarıyla hayatınızda olmasını diledim. Acizane tebrik ederim. Selam ve saygılarım ile efendim.
İşte bu kadar öz anlatılmış diken olup batan, acıtan hayallere sitem. Acıtmasına acıtıyorlarda sevgili Çınar Göle, ya olmasalardı? Güzel olanların hiç mi hatrı yok? Bu kadar kolay terkertmesinler sizi. Yüreğinize sağlık, hep mutedil olsun hayalleriniz .Sevgimle...