Onca ismin içinde, Gönülle nakış eden, tek bir isimdir.. Onca suret içinde; Göze hitap eden, tek bir surettir.. Onca adam.. Onca kadın içinde.. Kader bağı yaptığınsa. Bir tek kişidir.. Mühim olan, o kişiyi bulabilmek.. Ve bulduğun zaman, Iki yürekte de aynı heyecanı duyabilmek..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mühim Olan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mühim Olan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Onca ismin icinde, Gönülle nakis eden tek bir isimdir.. Onca suret icinde; Göze hitap eden tek bir surettir.. Onca adam.. Onca kadin icinde.. Kader bagi yaptiginsa. Bir tek kisidir.. Mühim olan o kisiyi bulabilmek.. Ve buldugun zaman; Iki yürekte de ayni heyecani duyabilmek..
Yani "Ruh ikizini bulmak " gerekir diyordu şiiriniz...
MÜHIM OLAN..
Onca ismin icinde,
Gönülle nakis eden tek bir isimdir..
Onca suret icinde;
Göze hitap eden tek bir surettir..
Onca adam..
Onca kadin icinde..
Kader bagi yaptiginsa.
Bir tek kisidir..
Mühim olan o kisiyi bulabilmek..
Ve buldugun zaman;
Iki yürekte de ayni heyecani duyabilmek..
Yani "Ruh ikizini bulmak " gerekir diyordu şiiriniz...
Efendim tebriklerimle..